63 דרכים שונות ללבוש ציפורניים בעירום השנה

מסמרים עירומים הם מסוגננים ורבגוניים. מכיוון שהעירום הוא ניטרלי, הוא יתאים לכל צבע ולכל דפוס שהופך את אפשרויות עיצוב הציפורניים לאינסופיות. עם זאת, זה גם אומר שיש יותר מדי עיצובים של ציפורניים בעירום לבחירה! אז עשינו עבורך חלק מהעבודה ומצאנו 63 מהציפורניים היפות ביותר באינסטגרם. תמצאו לוקים נוצצים, דוגמאות אופנתיות, ציפורני נוצץ נוצצות ועוד.

1. ציפורניים מאט עירום עם נצנצים

אנו מתחילים את הבחירות המובילות שלנו עם הרעיון המסוגנן והמנצנץ הזה. רוב הציפורניים הן מאט ויש שני עיצובים עם מבטא. מסמר אחד הוא כרום עירום והשני מכוסה בנצנצים נוצצים. זה רעיון כל כך אופנתי ויפה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בעיצוב דומה גם על ציפורניים קצרות יותר.

ציפורניים עירום מאט עם נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

2. ציפורני Ombre עירום עדינות

אומברה הוא אחד ממראות הציפורניים החייבים ואתה יכול ליצור אומברה אופנתית עם צבעי ציפורניים עירומים. תסתכל על הדוגמה המדהימה הזו. הציפורניים הארוכות בהירות בתחתיתן ומשתנות לגוון עירום כהה יותר לעבר הקצות. זהו רעיון ציפורניים אלגנטי ורבגוני שתוכלו ללבוש לכל אירוע.

מסמרים אומבריים עירומים

מָקוֹר: @sheadbeauty

3. ציפורניים לארונית עירום עם זהב נצנצים

זוהר במראה שלך עם הרעיון הבא שלנו. ציפורניים אלה כוללות שני לקים שונים של נצנצים ומסמר עירום מבריק. ציפורניים כאלה יפות ויסנוור את כולם. ניתן לשחזר את הציפורניים בצבעים הבאים זהב קינמון, הולה וסמוקי עירום שכולם זמינים ב- JustNails.

ציפורני ארונות עירום עם נצנצים זהובים

מָקוֹר: @joannasnails

4. ציפורני שקדים בעירום עם אבני חן

לאחר מכן, יש לנו עיצוב פשוט ואלגנטי להראות לך. ציפורניים אלו הן עירומות עם אומברה מעודנת וכל ציפורן הסתיימה באבני חן נוצצות אחת. מני כמו זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד כמו חתונה או נשף. העיצוב יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות.

מסמרי שקדים עירומים עם אבני חן

מָקוֹר: @amur_nails

5. עיצוב ציפורניים קצרות

רעיון הציפורניים הבא שלנו הוא אופנתי ושיקי. הציפורניים האלה כולן עירומות בהירות ולכל אחת יש אמנות ציפורניים גיאומטרית שחורה. אומנות הציפורן כוללת קווים דקים ומעוצבים המחוברים יחד ליצירת דוגמה אופנתית. אתה יכול לנסות ליצור קווים דומים לאלה בעזרת סרט ציפורניים או שאתה יכול לנסות שבלונות.

ציפורניים קצרות בעירום עם אמנות גיאומטרית

מָקוֹר: @tior_nails

6. מסמרים פשוטים לעירום

אם הציפורניים עם אבני חן ודוגמאות זה לא הדבר שלך, נסה משהו פשוט כזה. הציפורניים ארוכות ומעוצבות בארון עם מעטה מבריק של לק עירום. זהו רעיון עדין ומסוגנן שישאיר אותך במראה יוקרתי לכל אירוע. מסמרים עירומים רגילים עם חליפה לכל אורכי הציפורניים והצורות.

מסמרים פשוטים לארוחת עירום

מָקוֹר: @philglamournails

7. ציפורני גליטר עירום וכסף

הרעיון הבא שיש לנו מראה עד כמה עירום מדהים נראה על ציפורניים קצרות. מסמרים אלה הם בגוון בהיר עם ניצוצות כסף לאורך כל הציפורן. זה רעיון כל כך יפה ואלגנטי. הוא מושלם לנשים שאוהבות לשמור על הציפורניים קצרות ומסוגננות. עם זאת, אם אתה מעדיף את הציפורניים הארוכות יותר, עיצוב כזה יראה יפה גם על אלה.

ציפורני גליטר עירום וכסף

מָקוֹר: @joannasnails

8. רעיון אופנתי של מסמר כרום

אוהב כרום? אז רעיון הציפורן הזה הוא בשבילך. למראה זה כל הציפורניים בעלות צבע כרום בהיר. זהו עיצוב כה אופנתי ומסוגנן. ציפורניים כמו אלה יהיו בחירה מצוינת למי שאוהב את הצבעים הקלאסיים אבל רוצה לנסות משהו חדש. כך תקבל את הטוב משני העולמות ותוכל לנסות עיצוב חדש מבלי להיות מוגזם.

רעיון אופנתי לציפורניים בעירום כרום

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

9. ציפורניים אקריליות בעירום עם נצנצים ואבני חן

מחפשים עיצוב ציפורניים ללבוש לאירוע מיוחד? אז אתה צריך לבדוק את הציפורניים האלה. הציפורניים כולן עירומות בהירות עם עיצובי מבטא. שני מסמרים עירומים עם נצנצים כסופים ולציפורן השנייה דגם נוצץ מסוגנן. זהו רעיון מהמם לציפורניים שייראה מדהים ללילה, מסיבה, נשף או אפילו חתונה.

ציפורניים אקריליות בעירום עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

10. עיצוב ציפורניים פשוט עם ציפורן מבטא Glitter Ombre

לאחר מכן, יש לנו מבט נוצץ נוסף. רוב הציפורניים הן בגוון עירום כהה יותר ויש מסמר מבטא אחד בכל יד. מסמר המבטא כולל גוון עירום בהיר עם נצנצים נוצצים. זהו רעיון יפה והנצנצים עדינים למדי כפי שהם על מסמר אחד בלבד. אתה יכול לשלב כל צבע נצנצים עם עיצוב כזה. כסף, זהב או זהב ורד יהיו מהממים.

ציפורניים עירום עם ציפורן מבט מבריק נומבר

מָקוֹר: @joannasnails