41 רעיונות לציפורניים חמודים של חג האהבה לשנת 2020

21. ציפורני לב מסוגננות לאהבה

הבא ברשימת הציפורניים של חג האהבה שלנו הוא עיצוב הלב היפה הזה. הציפורניים הארוכות נצבעו בצבע טבעי ובעליהן לבבות קטנים בצבע רב. אתה יכול להשתמש בכל הצבעים בשביל זה, אבל תצטרך שבלונה כדי שהלב ייראה מסודר. אמנות כזו תיקח זמן אבל זה יהיה שווה את המאמץ!

ציפורני לב מסוג Ombre מסוגננות

מָקוֹר: @lifeisnails

22. רעיון ציפורניים ליום האהבה לציפורני ארונות

לאחר מכן, יש לנו מאני חג האהבה סופר חמוד להראות לך. לרוב הציפורניים עיצוב שונה הכולל נצנצים ורודים, מסמר שקוף עם לבבות וציפורניים ורודות עם לבבות. זהו עיצוב מהנה ויפה שיתאים לכל אחד. ניתן ליצור משהו דומה על כל אורך וצורה של מסמר.

ציפורני ארונות חמודה ליום האהבה

מָקוֹר: @cheyennesnails_

23. אמנות לב אלגנטית

אם אתה רוצה ציפורניים שחוגגות את האירוע אבל גם רוצה מאני אלגנטי, אז זה בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים קצרות יותר שכולן צבעים בהירים. ישנם גם שני ציפורני מבטא עם אמנות לב אוהבת. זהו עיצוב יפה וקל ללבוש. מראה זה נוצר עם לקים של Essie בצבעים Romper Room, S’il Vous Play ו- Coconut Cove. שימש גם סטנסיל לב של The Base Coat.

אמנות ציפורניים לב אלגנטית

מָקוֹר: @nailsuponatime

24. ציפורני סטילטו עם טיפים ללב

מחפשים רעיון יצירתי ומסוגנן לציפורניים? אם כן, אתה תאהב את זה. לציפורני הסטילטו הללו יש עיצוב שונה הכולל צבעים לבנים ועירומים עם נצנצים ואבני חן. הציפורן האהובה עלינו היא הציפורן העירומה עם קצה הלב האדום. זה רעיון כל כך פשוט והצהרתי. אתה יכול לצייר ביד אמנות זו בלק אדום. הימנע מצורות מסמר מרובע כמו הארון כיוון שהוא לא ייתן לך את אפקט הלב.

ציפורני סטילטו עם טיפים ללב

מָקוֹר: @_allured

25. סגול, לבבות ונצנצים

חג האהבה קשור לוורוד ואדום. עם זאת, זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש בצבעים מהנים ותוססים אחרים. סגול הוא אלטרנטיבה מצוינת והנה איך ללבוש אותו בסטייל. שני מסמרים סגולים, אחד זהב והשני ורוד עם לבבות סגולים. זהו מאני מהנה וקל ללבוש. ניתן לצפות בקצרה הדרכה למראה זה וראו אילו לקים שימשו בדף האינסטגרם למטה.

ציפורניים סגולות עם לבבות ונוצצים

מָקוֹר: @kt_tk1

26. עיצוב ציפורניים לב אדום מט

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים ולכל אחד עיצוב אדום מט. חלק מהציפורניים אדומות כולן, אחת אדומה עם לב עירום והציפורן השנייה עירומה עם לבבות אדומים. זהו עיצוב ציפורניים מסוגנן ורומנטי כל כך. לשחזר את כל הלוק או פשוט לשים עיצוב אחד על כל הציפורניים.

עיצוב ציפורניים לב אדום מט

מָקוֹר: @shuey_cortez

27. ציפורניים ורודות עם לב ריינסטון

אוהבים שהציפורניים שלכם יהיו עם ניצוץ קטן? אם כן, בדוק את המאני הזה. הציפורניים האלה כולן ורודות בהירות ומאטות. ישנם שני מסמרים עם מבטא ולכל אחד יש חצי לב שנוצר עם אבני חן. כשמחברים את שתי האצבעות, הלב הופך להיות שלם. זה רעיון ייחודי ויפה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעצמך ואתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים ורודות עם לב ריינסטון

מָקוֹר: @annailz

28. לבבות ונקודות

לאחר מכן, יש לנו מאני חמוד וקל ללבוש. לשם כך חלק מהציפורניים ורודות עם נקודות ומסמר אחד ורוד בהיר עם לב במרכז. נקודות הפולקה נראות כל כך יפות עם הלב. אתה יכול ליצור נקודות מסודרות כמו אלה בעזרת כלי נקודות. יש גם תמונה שמראה לך כיצד לצבוע את הלב ביד בעמוד למטה. אתה יכול לבדוק באילו לקים שימשו גם שם.

עיצוב ציפורניים לבבות ונקודות

מָקוֹר: @lalalovenailart

29. ציפורניים חמודות של פסטל ולנטיין

חלופת צבע נוספת בה תוכלו להשתמש ליום האהבה הם פסטלים! המאני הזה כולל מסמרים עירומים עם לבבות בצבע פסטל וכפי שאתה יכול לראות, הם נראים כל כך מסוגננים. אנחנו אוהבים את המאני הזה כי הוא משלב צבעים אופנתיים עם חג האהבה. אתה יכול לשחזר את זה בעזרת לקים פסטליים ושבלונה לב שניתן לקנות באינטרנט.

ציפורניים פסטל חמודות של פסטל

מָקוֹר: @joelyoceannails

30. עיצוב מסמר לב חמוד לציפורניים קצרות

אם אתה אוהב את חג האהבה ואת כל העיצוב והנושאים הקלאסיים הנלווים אליו, אז המאני הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו מסמרים קצרים וכל אחד מהם צבוע בוורוד בהיר. כל מסמר מעוטר גם בלבבות אהבה אדומות קטנות. עיצוב זה משתמש בצבעים ובצורות האיקוניות של האירוע. אתה יכול לשחזר את זה או שיהיה לך עיצוב לב אחד על כל הציפורניים. אולי אפילו יש לך את כל הציפורניים הוורודות עם מסמר מבטא לב אדום אחד.

עיצוב מסמר לב חמוד לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @_beyliz_