23 הרעיונות הטובים ביותר של בלונדינית לשנת 2019

11. רעיון מדגיש בלונדיני חם

אם התסרוקות הבלונדיניות הבהירות אינן בשבילך, תוכל לנסות משהו כזה. השיער כהה בשורש עם תוספות קרמל ובלונד בהיר. אנחנו אוהבים את הקרמל כי הוא יוצר תסרוקת חמה והבלונד עדין, אבל זה מספיק כדי להבהיר את השיער. זהו מראה אופנתי, מסוגנן וקל ללבוש.

רעיון מדגיש בלונדיני חם

מָקוֹר: @colorbymichael

12. דגשים בלונדיני דבש

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון מדגיש חם. למראה זה צבע השורש חום כהה מאוד עם תוספות בלונדיניות דבש נוספות. הדגשים מעט בהירים יותר בחלק העליון ואז הם הופכים כהים יותר לקצות השיער. זוהי תסרוקת יפה והיא תתאים לכולם.

דגשים בלונדיני דבש

מָקוֹר: @הבלונדולוג

13. הבהרה בלונדינית עם חתך זווית טרנדי

רעיון השיער הבא כולל גזרה וצבע אופנתיים. כאן יש לנו שיער חום בהיר עם הדגשות בלונדיניות יפות. השיער נחתך גם בזווית מה שהופך אותו ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. זו אחת התסרוקות האהובות עלינו כי הגזרה היא חובה והבלונד נראה מדהים. שיער כזה נהדר לנשים הזקוקות לשינוי שיער מלא.

הדגשות בלונדיניות עם חיתוך אופנתי לזווית

מָקוֹר: @hairmeroar

14. הבהרה בלונדינית אור ודבש

אם אתה אוהב את הבלונדיניות הרב -טוניות, אז הרעיון הבא הזה יכול להיות מושלם עבורך. למראה זה יש לשיער תערובת של דבש ובלונדינים בהירים. הבלונדינית הבהירה עדינה מהדבש אך הגוונים השונים יוצרים תסרוקת יפה וטבעית למראה. שיער כזה מהמם וזה יהיה מושלם לקיץ.

הבהרה בלונדינית אור ודבש

מָקוֹר: @הבלונדולוג

15. הבהרה בלונדינית לשיער קצר

הרעיון הבא לשיער הוא עוד קיצור דרך. כאן יש שיער כהה עם הדגשות בלונדיניות מוזהבות. זוהי תסרוקת יפה נוספת שמראה כיצד ניתן ללבוש נקודות שיער עם שיער קצר יותר. זה מראה אופנתי וזה יתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הזו או לנסות גוון בלונדיני אחר. כך או כך, זה ייראה מהמם.

הדגשות בלונדיניות לשיער קצר

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

16. אפר בלונדינית

עוד גוון בלונדיני מסוגנן שתוכל לנסות הוא בלונדינית אפר. התסרוקת הבאה הזו היא דוגמה יפה. מראה זה כולל צבע שורש חום כהה עם דגשים מרהיבים של בלונדינית אפר. זהו רעיון שיער בהיר ושיקי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות פחות בלונדינית לתסרוקת עדינה יותר.

נקודות עיקריות של בלונדינית אפר

מָקוֹר: @hairbybrii__

17. הבהרה של קרמל כהה

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער נוסף לברונטיות. כאן יש לנו שיער חום כהה ארוך עם תוספות קרמל נוספות. בלונדינית הקרמל החמימה מחמיאה להפליא לצבע השיער החום. זה מושלם לנשים שרוצות לסדר את השיער מבלי להיות נועזות מדי. זה נהדר למי שמנסה בלונדינית בפעם הראשונה, כי אם אתה לא אוהב את זה, הבלונדינית עדינה ותגדל בקלות.

נקודות עיקריות של קרמל כהה

מָקוֹר: @riawna

18. גלאם אור בלונדינית אומברה

תאיר את הלוק שלך עם תסרוקת כזו. השיער כהה יותר בשורש ולאחר מכן מתווספת בלונדינית בהירה לשיער. אנחנו אוהבים את הצבע הבלונדיני ואת הסגנון האמיתי כי הם יוצרים מראה כל כך אופנתי ויפה. שיער כזה יתאים לכולם והדגשים והסגנון ייראו מדהימים עם כל צבע שורש.

שיער אומבר בלונדיני בהיר

מָקוֹר: @הבלונדולוג

19. נקודות עיקריות ובלונדיניות בהירות

מחפש הצהרה שמייצרת תסרוקת? ואז בדוק את המבט הבא. כאן יש לנו שיער חום כהה עם הדגשות בלונדיניות בהירות מאוד. נקודות השיא האלה נועזות יותר מהאחרות מכיוון שהן אינן מעורבבות במיוחד מה שיוצר תסרוקת אופנתית ועצבנית. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות גוון בלונדיני אחר.

נקודות עיקריות ובלונדיניות בהירות

מָקוֹר: @catherinelovescolor

20. רעיון שיער בלונדיני בלונדיני

רעיון השיער הבא כולל בלונדינית פלטינה סופר מסוגננת. למראה זה, השיער הוא בגוון כהה יותר בשורש עם הדגשות בלונדיניות מפלטינה. הרבה בלונדינית נוספה לשיער מה שיוצר מראה אמנתי, אבל אתה יכול לנסות להוסיף פחות בלונדינית לשיער עדין יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה אופנתי ומדהים.

רעיון שיער בלונדיני פלטינה

מָקוֹר: @mikaatbhc

21. שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

בלונדינית נראית מדהים גם עם שיער שחור. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. כאן יש לנו שיער שחור עם דגשים בלונדיניים בהירים. אנחנו אוהבים את הניגוד בין הצבעים הכהים והבהירים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או שאתה יכול להוסיף בלונדינית נועזת יותר כמו פלטינה לשיער השחור.

שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @colorbymichael

22. בלונדינית חמימה וקרירה

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת נוספת שמשתמשת בשני גוונים שונים של בלונדינית. גוון פלטינה בהיר נוסף לשיער, כמו גם גוון זהוב חם יותר. שילוב הצבעים מהמם וזה בהחלט יעניק לשיער שלך מתיחה. שיער כמו יתאים גם לכולם. שחזור את המראה על השיער החום שלך, אך הוא יתאים גם לכל צבע שיער אחר.

רעיון שיער בלונדיני חם וקריר

מָקוֹר: @catherinelovescolor

23. הבהרה בלונדינית כהה

רעיון השיער האחרון שיש לנו להראות לכם הוא כל כך מסוגנן. למראה זה, השיער שחור בשורש ונוספו נקודות שיער בלונדיניות כהות לשיער. אנו אוהבים את הבלונדינית הכהה המשמשת כיוון שהיא משתלבת יפה עם צבע השורש. שיער כזה מושלם לנשים שרוצות לנסות בלונדינית מתוחכמת יותר.

דגשי בלונד כהה

מָקוֹר: @colorbymichael

אנו מקווים שקיבלת השראה מהמראות המדהימים האלה! אנחנו יודעים שעשינו.