43 רעיונות לצבע שיער בלונדיני מלוכלך לשינוי

בלונד הוא אחד מצבעי השיער הפופולריים ביותר. יש כל כך הרבה גוונים שאתה יכול לנסות ואחד החובה הוא בלונדינית מלוכלכת. בלונדינית מלוכלכת היא גוון בלונדיני כהה שנראה שהיא התמזגה עם חום וכתוצאה מכך המראה המלוכלך. זהו רעיון שיער מסוגנן והוא נראה על אייקוני אופנה כמו קארה דלווינגן. כדי לתת לך קצת השראה לשיער, מצאנו 43 מתוך הרעיונות הטובים ביותר לשיער בלונדיני מלוכלך באינסטגרם. יש משהו לכולם, החל מבובס ועד גלי חוף. תרצה לנסות את המראה הזה כשראית את כולם!

1. שיער בלונדיני כהה עד מלוכלך

ראשית יש לנו תסרוקת בלונדינית יפה זו. השיער כהה בשורש ואז משתנה לצבע בלונדיני בהיר. זהו מראה מהמם וקל ללבוש. אתה יכול לשחזר גוונים בלונדיניים דומים על כל תסרוקת מארוכה כמו התמונה המוצגת, ועד קיצורים כמו פיקסיות ובובס. תערובת בלונדינית זו תעניק לשיער העייף שלך הרמה.

רעיון צבע שיער בלונדיני כהה עד מלוכלך

מָקוֹר: @hairby.ellen

2. בוב בלונדיני כהה אופנתי

בובס הוא אחד התסרוקות הטרנדיות ביותר שיש, במיוחד לאביב ולקיץ. אז למה שלא תנסה בוב עם בלונד נוסף?! הבלונדינית תעניק לשיער שלך מראה שקוע וקיצי. בוב כמו זה ייראה מדהים. הגזרה מדהימה והצבע הבלונדיני המלוכלך מסיים את המראה בצורה מושלמת.

בוב בלונדיני כהה אופנתי

מָקוֹר: @domdomhair

3. שיער בלונדיני כהה יפה

לאחר מכן, יש לנו מראה בלונדיני מסוגנן להראות לך. השיער כהה בשורש ואז הופך לצבע בלונדיני יפהפה. זהו תערובת מהממת של בלונדינית מכיוון שהשיער נראה טבעי ובהיר. זו תהיה בחירה מדהימה לקיץ, במיוחד עם הגלים מכיוון שהשיער נראה חוף.

רעיון צבע שיער בלונדיני כהה יפהפה

מָקוֹר: @hairby.ellen

4. בלונדינית חובבת בלונדינית

הרעיון הבא שלנו כולל בוב אומרוני בלונדיני. השיער כהה מאוד ובאמצע הדרך, השיער הופך לגוון בלונדיני חם. זהו מראה כל כך אופנתי עם גזרת בוב, צבע אומברה וצבע בלונדיני מלוכלך. הוא משלב שלושה ממראות החובה. כמובן, אתה יכול לקבל אומברה דומה גם על שיער ארוך.

בובנה בלונדינית חמה

מָקוֹר: @aaashleee

5. בלונדינית מלוכלכת עד בלונדינית זהובה

זה לא רק שיער חום, יש גוונים כהים אחרים שבלונד מלוכלך נראה איתם מדהים. אתה יכול גם לנסות להוסיף אותו לצבעים בלונדיניים אחרים. כאן יש לנו דוגמה מסוגננת. למראה זה, השיער מתחיל בגוון בלונדיני כהה ומלוכלך ואז הופך לבלונדינית בהירה וזהובה. כפי שאתה יכול לראות, זה יוצר תסרוקת בלונדינית מדהימה. תערובת כזו תתאים לכולם!

בלונדינית מלוכלכת עד שיער בלונדיני מוזהב

מָקוֹר: @הבלונדולוג

6. שיער ארוך עם פוני

הפגינו את חוש הסגנון העצבני והטרנדי שלכם ונסו תסרוקת כמו הבאה שלנו. תסרוקת זו כוללת שיער כהה ארוך עם אומברה בלונדינית מלוכלכת. המראה מסתיים בפוני ישר. זה רעיון כל כך מסוגנן לשיער בלונדיני. צור מחדש את התסרוקת הארוכה הזו או נסה אורך קצר יותר.

שיער בלונדיני ארוך ואומברי עם פוני

מָקוֹר: @aaashleee

7. בוב בלונדיני כהה

מחפשים סגנון בלונדיני שקל ללבוש? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא. השיער הוא בגוון חום יפה בשורש עם בלונדינית המתווספת בערך באמצע הקצוות. שיער כזה הוא בעל תחזוקה נמוכה ואם אתה חדש בלונדינית, הוא פשוט יצמח אם תשנה את דעתך. אתה יכול גם להוסיף עוד בלונדינית אם אתה רוצה מראה נועז יותר.

בלונדינית כהה בלונדינית כהה עם נקודות עיקריות

מָקוֹר: @aaashleee

8. הבהרה בלונדינית מלוכלכת

לאחר מכן, יש לנו מראה חוף אחר להראות לך. תסרוקת זו שחורה בשורש עם גוון בלונדיני כהה ומלוכלך נוסף בערך באמצע השיער. זהו סגנון נינוח ואופנתי המושלם לקיץ. אתה יכול להוסיף גוונים בלונדיניים בהירים יותר אם אתה רוצה להאיר את השיער עוד יותר. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו!

הבהרה בלונדינית מלוכלכת

מָקוֹר: @hairbysharmichele

9. שיער בלונדיני מלוכלך עם דגשים בלונדיניים בהירים

רעיון השיער הבא שלנו כולל מראה בהיר וזוהר. השיער מתחיל להיות כהה, ואז הופך לגוון בלונדיני מלוכלך ולבסוף השיער משתנה לבלונד בהיר. זהו מעבר צבע כה יפה מחום לבלונדיני. זהו מראה אופנתי ומסוגנן שיתאים לכולם. שיער ארוך, שיער קצר, תערובת מתולתלת או חלקה כזו תיראה מהממת.

שיער בלונדיני מלוכלך עם דגשים בלונדיניים בהירים

מָקוֹר: @corynneylon_hair

10. שיער בלונדיני מלוכלך קצר

התסרוקת הבאה היא אחת האהובות עלינו! כאן יש לנו אונה בלונדינית מלוכלכת. זהו גוון בלונדיני וכהה והוא נראה כל כך מסוגנן! צבע בלונדיני כזה מושלם למי שרוצה לנסות בלונדינית אבל קצת מודאג מהגוונים הבהירים והבהירים. זהו צבע קל ללבוש שייראה מדהים על כולם. אתה יכול לנסות גוון בלונדיני דומה על בוב או על כל גזרה שיש לך.

שיער בלונדיני מלוכלך קצר

מָקוֹר: @אמריקאי_סלון