23 סגנונות צמה של מוהוק שישימו לב אליך

צמות מוהוק הן טרנד שיער עצבני ומגניב. תסרוקות אלה מאפשרות לך ללבוש מוהוק מבלי שתצטרך לגלח את שיערך, כך שהוא אינו קבוע ונותן לך את ההזדמנות לנסות את המראה המדהים הזה. יש כל כך הרבה דרכים שונות שבהן אתה יכול ללבוש צמת מוהוק, מסגנונות גדולים ונועזים, ועד שלוש צמות מעמד. אנחנו אוהבים את התסרוקות האלה וחושבים שגם אתם תמצאו, אז מצאנו 23 מהרעיונות הטובים ביותר של שיער צמת מוהוק באינסטגרם. יש משהו לכולם, אז הקפד להציץ. כל אחד מאלה ישחרר את אפרוח הרוק הפנימי שלך בסטייל!

1. תסרוקת מוהוק קלוע עם וויב

התסרוקת הראשונה שיש לנו להראות לך היא צמת המוהוק הארוכה הזו. למראה זה, השיער בחזית עוצב לצמות שמנמנות שהולכות עד למרכז הראש ועד לקוקו צמה יחיד ארוך. יש גם צמות צד אופנתיות. זוהי תסרוקת מהממת שתזהר את הלוק שלך. אתה יכול לנסות גם קוקו צמה יחיד קצר יותר.

תסרוקת מוהוק קלוע עם וויב

מָקוֹר: @cwbraids_br

2. רעיון מגניב לפרוהוק

לאחר מכן, יש לנו סגנון פרוהוק מגניב ועצבני. פרוהוק הוא מוהוק המציג את שיערך המתולתל והטבעי. תסרוקת זו היא דוגמה נפלאה. לשיער יש מראה מוהוק קלאסי עם צמות צדדיות וקשרים. זהו רעיון שיער אופנתי שיתאים לכולם! יש הדרכות מקוונות שמראות לך כיצד ליצור סגנון דומה.

רעיון מגניב לתסרוקת פרוהוק

מָקוֹר: @alex_haircraft

3. מוהוק קלוע לקוקו

רעיון השיער הבא שלנו כולל מוהוק עם אווירת בוהו. לשיער צמה רופפת בחלקו העליון ונכנסת לקוקו נמוך. יש גם צמת צד מגניבה. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נראית עצבנית ומסוגננת. אתה יכול ללבוש שיער כזה בכל מקום, מהיום עד הלילה. זו תהיה גם בחירה מצוינת עבור שושבינות אם היו לך קיץ, חוף ים או חתונה בוהמית.

מוהוק קלוע לקוקו

מָקוֹר: @jessicamillerhair

4. סגנון צמה Mohawk מגניב

קוקו של מוהוק נראה כל כך אופנתי. לסגנון המוהוק הזה יש צמה נועזת בחלק האחורי של הראש ואז נכנס לקוקו נמוך. זהו מוהוק מהמם ויש לו אווירה וינטאג ‘. תסרוקת כזו מושלמת למי שרוצה מראה מגניב ועצבני. זה נהדר עבור הנשים שאוהבות אופנת וינטג ‘ושיער מדי.

סגנון צמה Mohawk מגניב לנשים שחורות

מָקוֹר: @fancy_claws

5. קשרי באנטו מוהוק

יש כל כך הרבה דרכים מגניבות ליצור מוהוק ואחת מהן היא קשרים באנטו. התסרוקת הבאה שעלינו להראות לכם כוללת שלושה קשרים גדולים המעוצבים בקו מהחלק העליון של הראש, עד הגב. יש גם צמות קטנות בין לבין. זהו מראה כל כך ייחודי ומצהיר אמירות. אתה יכול למצוא הדרכות באינטרנט שמראות לך כיצד ליצור סגנון דומה.

באנטו קשרים מוהוק

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

6. מוהוק אופנתי וטבעי עם חפתים לשיער

אתה יכול לגדל כל תסרוקת עם אביזרים והנה דרך נהדרת לאבזר את המוהוק שלך. השיער יפה, טבעי ומתולתל עם עיצוב אופנתי בצד. נוספו גם חפתים לשיער גלאם, המסיימים את המראה בצורה מושלמת. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה או להוסיף חרוזים ואביזרים אחרים.

מוהוק אופנתי וטבעי עם חפתים לשיער

מָקוֹר: @קריל

7. צמות מוהוק ארוכות

מחפשים תסרוקת גלאם ושיקית? אז זה בשבילך. כאן יש לנו צמות קורנו ארוכות שעוצבו ליצירת מוהוק. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נותנת לך את הטוב משני העולמות. אתה מקבל את עצבנות המוהוק עם האלגנטיות של צמות ארוכות. תסרוקת כזו תהיה מושלמת לכל אירוע.

צמות מוהוק ארוכות

מָקוֹר: @jrose.hair

8. שיער נוי טבעי

הפגינו את תלתלי הטבע המדהימים שלכם עם מוהוק כמו זה. השיער מתולתל להפליא ונסחף בצדדים ליצירת סגנון מוהוק. אתה יכול לבדוק הדרכה כיצד ליצור נץ מזויף זה בסרטון YouTube המוצג להלן. זהו מראה אופנתי ומהמם והוא יהיה נהדר לאירוע מיוחד כמו מסיבה.

נוק שיער טבעי

מָקוֹר: @lyssamariexo

9. מוהוק צמה אלגנטית, צרפתית

אם מדברים על שיער לאירוע מיוחד, הנה עוד מוהוק שיגרום לך להיראות ולהרגיש גלאם לאירוע. השיער עוצב למוחוק רופף עם פיתולים אלגנטיים וקוקו נמוך. יש לו גם אביזרים נוצצים ומעוצבים. מוהוק כזה יהיה מושלם לחתונה או מסיבה. אתה יכול להוסיף כל סוג של אביזרים.

Mohawk צמה צרפתית אלגנטית

מָקוֹר: @tonyastylist

10. מוהוק אפדו קלוע

רוצה תסרוקת נועזת שתגרום לך להתבלט מההמון? אז זה בשבילך. כאן יש לנו מוהוק אדום מהמם. הצמה המשמשת כאן היא גדולה ושמנמנה, ויש גם שתי פיתולי צד קטנים. זהו סגנון מוהוק שידהים את כולם. שחזור את המראה האדום או נסה תסרוקת דומה בגוון אחר.

Mohawk Updo קלוע

מָקוֹר: @tasalahq