21 מסמרי ארונות שחורים נועזים ועצבניים

שחור הוא אחד מצבעי הציפורן הפופולאריים ביותר. זה מסיבות רבות, אבל בשבילנו זה בגלל שזה מתאים לכל צורות הציפורניים, לכל אמנות הציפורניים ונראה מדהים לכל אירוע. שחור נראה מדהים במיוחד כשהוא משולב עם ציפורני ארונות. כשאתה משלב שני טרנדים חובה כמו זה, אתה מקבל מניקור מסוגנן אחד. עם זאת, ברצוננו לשתף אתכם ב 21 מסמרים ורעיונות היפים ביותר בארון שחור. הבחירות המובילות שלנו עמוסות בציפורני נצנצים, אומברה, אמנות שיש ועוד. אז, תסתכל!

1. מסמרי ארונות שחורים וזהובים

אנחנו רוצים להתחיל עם הרעיון הזה לציפורן גלאם. ציפורני הארון בצבע שחור מבריק עם שלוש מסמרות זהב בכל יד. אנחנו אוהבים את הזהב כי הוא נוצץ ומסוגנן. יש גם רמז לכחול. עיצוב ציפורניים כמו זה ייראה מדהים לאירועים מיוחדים, לילות בחוץ ותקופת החגים.

ציפורני ארונות שחורים וזהובים

מָקוֹר: @margaritasnailz

2. ציפורני ארונות שחורים מאט

לאחר מכן, יש לנו ציפורניים מבריקות ומאט מגניבות אלה. כל הציפורניים שחורות מט ולכל ציפורן יש קצה V מבריק. זוהי דרך יצירתית ומסוגננת כל כך לשלב בין שני המראות. אתה יכול לשחזר את המניקור הזה או לנסות ציפורניים מבריקות עם טיפים מאטים.

ציפורניים ארונות מאט שחורים עם טיפים מבריקים

מָקוֹר: @chaunlegend

3. עיצוב ציפורניים שחורות נוצצות

לק שחור מתאים לכל אמנות ציפורניים. להלן דוגמה מצוינת לאופן בו תוכלו להרים את הציפורניים השחורות. הציפורניים האלה כולן מבריקות עם פס מדהים וגביש. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת לק שחור ו יריעת ציפורן הולוגרפית. פשוט חותכים את הסדין לרצועות ומוסיפים לו את הציפורניים. יש הדרכות מעמיקות יותר בנושא יריעות ציפורניים באינטרנט.

עיצוב ציפורניים שחורות נוצצות

מָקוֹר: @margaritasnailz

4. ציפורניים ארוכות שחורות ארוכות

הרעיון הבא שלנו כולל סט ציפורניים מסוגנן ומבריק. רוב הציפורניים הן בצורת ארון קבורה אך על כל יד יש מסמר אחד שהוא צורת סטילטו. על ידי שימוש בצורה אחת אחרת אתה מקבל מראה עצבני וטרנדי שהוא די עדין. זהו רעיון לציפורניים קל ללבוש שיתאים לכולם.

ציפורניים ארוכות ארוכות שחורות

מָקוֹר: @sheadbeauty

5. מסמרי ארונות שחורים ונוצצים

אם אתה אוהב את הציפורניים השחורות, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. מסמרים אלה מבריקים אך ישנם גם עיצובים מבטא אחרים. למראה זה נכללה מסמר נוצץ וג’לי. הגליטר הוא בגוון אפור ומסמר הג’לי שחור עם אפקט שיש. אנו אוהבים את העיצוב הזה מכיוון שהוא משלב כמה ממגמות הציפורניים האחרונות. שחזור את כל הלוק או נסה את ציפורני הארון השחורות עם רק אחד מדגמי המבטא.

מסמרי ארונות שחורים ונוצצים

מָקוֹר: @philglamournails

6. ציפורניים רסיסים שחורים וקשתיים

מחפשים ציפורניים נועזות וייחודיות? ואז בדוק את אלה. למראה זה כל הציפורניים שונות. חלקם שחורים עם שברי קשת, מסמר אחד בעל אבני חן תוססות, אחד נוצץ ומסמר האגודל הוא תערובת בהירה של צבע. זהו מניקור אופנתי והוא יהיה מושלם לנשים שאוהבות להתבלט. את הרסיסים ניתן ליצור בעזרת יריעות ציפורניים הולוגרפיות וניתן לנסות את כל המראה או רק את הציפורניים השחורות.

ציפורניים רסות שחורות וקשתות

מָקוֹר: @margaritasnailz

7. ציפורני ארונות שחורים וג’לי

היה זוהר עם רעיון הציפורן הבא שלנו. ציפורניים אלה שחורות עם שני עיצובים עם מבטא בכל יד. אחד מעיצובי המבטא הוא זהב והשני כולל מסמר שקוף עם קריסטלים נוצצים. נסה לשחזר את המניקור או שאתה יכול לקבל מסמר שחור עם אבני חן במקום הציפורן הצלולה. גם מסמר זהב מלא ייראה מדהים.

ציפורני ארונות שחורים וג'לי

מָקוֹר: @sheadbeauty

8. מסמרי ארונות שחורים מנצנצים עם קריסטלים

כמו ציפורניים עם ניצוץ? אז אלה הם בשבילך. הציפורניים שחורות עם נצנוץ כסוף למעלה. כל מסמר סיים עם קריסטל. אלה כל כך אופנתיים ומסוגננים והם יהיו מושלמים לאירוע מיוחד או לילה בחוץ. אתה יכול לנסות את העיצוב הזה כמסמר מבטא עם לק שחור רק על הציפורניים האחרות.

ציפורניים ארוכות שחורות נוצצות עם קריסטלים

מָקוֹר: @sheadbeauty

9. ציפורניים שחורות ומבריקות

רעיון הציפורן הבא שלנו הוא שילוב נוסף ומבריק. למראה זה רוב הציפורניים מבריקות עם שני ציפורניים מאטות. ציפורני המבטא המאט אופנתיות ופשוט מעצימות את המניקור מבלי להיות נועזות מדי. אנחנו אוהבים את ציפורני הארון השחורות האלה והם יראו מדהים על כל אחד!

ציפורניים ארוכות מבריקות ומאטות

מָקוֹר: @joannasnails

10. מסמרי ארונות שחורים עם כרום זהב

לאחר מכן, יש לנו עיצוב אלגנטי ומגמתי להראות לך. מסמרים אלה הם כרום זהב ושחור מבריק. חלק מהציפורניים כולן כרום זהב והשאר שחורות בעיצוב זהב מהמם. המאני הזה סופר מסוגנן וידהים. אתה יכול לשחזר מראה דומה גם עם כרום כסף.

מסמרים ארוכים שחורים עם כרום זהב

מָקוֹר: @nailsbykatrins