23 תסרוקות קצרות הטובות ביותר לנשים עם שיער עדין

11. רעיון שיער קצר וחמוד עם פוני

מחפשים תסרוקת חמודה? אז בדוק את הרעיון הבא לשיער. אורך השיער הארוך ביותר נמצא ממש מעל הסנטר והשיער עלוב ושכבות. יש גם פוני ישר והשיער בצבע בלונדיני מדהים. זו תסרוקת יפה עם אווירה רוק -שיקית.

רעיון שיער בלונדיני קצר וחמוד

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

12. בוב פינק בלאנט קאט

לאחר מכן, יש לנו בוב חתוך בוטה. כפי שאתה יכול לראות, השיער נראה בסדר וזה באמת מוסיף לחלקלקות השיער. אנו חושבים שהשיער הדק יותר מבליט את הזווית והבוטות של הגזרה. זוהי תסרוקת מודרנית ואופנתית. למראה נועז, צור מחדש את השיער הוורוד או נסה את הבוב בכל צבע שתבחר.

ורוד בלאנט קאט בוב

מָקוֹר: @shmeggsandbaconn

13. שיער קצר עם גזרה אסימטרית

התסרוקת הבאה שעלינו להראות לך כוללת עוד גזרת פיקסי. זה כל כך אופנתי מכיוון שהוא אסימטרי מה שאומר שהשיער ארוך יותר בצד אחד מהצד השני. מכיוון שהוא רק החלק הקדמי של השיער, הוא יוצר גם פוני צד שטוף. זוהי תסרוקת חמודה וקלה ללבישה שתתאים לכולם.

שיער קצר עם גזרה אסימטרית

מָקוֹר: @rafaelbertolucci1

14. תסרוקת קצרה מאובזרת

הפוך את שיערך למראה ייחודי על ידי הוספת אביזרים בדיוק כמו אלה! כאן יש לנו בוב קצר עם כמה קליפשי שיער מדהימים. אביזרי שיער כאלה הם כל כך טרנדיים ומושלמים לקיץ. אלה נהדרים לשיער דק יותר מכיוון שהם יעזרו בכל סגנון ולא תצטרך להוסיף נפח או מרקם.

תסרוקת קצרה מאובזרת

מָקוֹר: @shmeggsandbaconn

15. תספורת קצרה עם פוני לשיער עדין

כמו הקיצוצים ההפוכים? ואז בדוק את זה. כאן יש לנו תסרוקת חומה כהה שהיא ארוכה יותר מקדימה וקצרה מאחור. זהו רעיון כל כך מגניב ומודרני שמתאים לשיער דק יותר. לשחזר את המראה עם או בלי הפוני.

תספורת קצרה עם חתך ופוני

מָקוֹר: @healthyhappywifelife

16. בוב מרובד עם שיא

אם אתה רוצה גזרה פשוטה יותר שהוא קלאסי, אופנתי וקל ללבוש, אז זה יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש. כאן יש לנו בוב קצר עם גלים עדינים וגוונים חומים בהירים. זוהי תסרוקת יפה שתיראה נהדר עם שיער דק יותר. בוב כזה יתאים לכל צורת פנים. זה יהיה קל לעיצוב וייראה יפה לכל אירוע.

בוב קצר שכבתי עם נקודות עיקריות

מָקוֹר: @thejennshin

17. מרקם Pixie Cut

הפגינו את סגנון הקצה שלכם עם חתך פיקסי כזה. הפיקסית הזו קצרה והיא בעלת מרקם. השיער מעוצב לכיוונים שונים ויש לו אווירה מבולגנת אופנתית. אתה יכול למצוא הדרכות באינטרנט שיראו לך כיצד ליצור בקלות את השיער במרקם. שחזור זה או שאתה יכול לנסות את הפיקסי בכל צבע.

מרקם Pixie Cut

מָקוֹר: @כסא_סטוריה

18. תסרוקת קצרה בצבע ורוד פסטלי

רעיון השיער הבא שלנו הוא עוד אחד עם צבע נועז! כאן יש לנו בוב קצר עם גלים רגועים. השיער צבוע בגוון פסטל ורוד למדי. אנחנו אוהבים את הצבע כי הוא כל כך תוסס ומהנה. זה יהיה מושלם לאביב ולקיץ. הגזרה והצבע הזה מושלמים לנשים שמשעמם להן מהשיער ורוצות לנסות אופנתי ואמירה שעושה מראה חדש.

תסרוקת קצרה בצבע ורוד פסטלי

מָקוֹר: @monarchhairco

19. שיק בלונדיני Pixie Cut

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לשיער אופנתי להראות לך. תסרוקת זו כוללת גזרת פיקסי בלונדינית בהירה. הצבע הבלונדיני הקפוא נראה מדהים עם השיער הקצר וזו תהיה הדרך המושלמת להאיר את השיער שלך ולהעביר אותו ממעופש להפליא. אבל גזרה כזו תראה מדהים בכל צבע, אם הבלונדינית לא מתאימה לך.

גזרה בלונדינית פיקסי

מָקוֹר: @sarahb.h

20. חצי עדפו לשיער קצר ודק

רק בגלל שהשיער שלך דק וקצר זה לא אומר שאתה לא יכול לנסות חצי עדכונים חמודים כמו זה. כאן יש לנו בוב קצר שבו מחצית השיער נשאר רופף והחצי השני קשור בלחמנייה מבולגנת. הלחמנייה רופפת ונינוחה מה שהופך אותה למושלמת ללבוש כל יום. שיער כזה פשוט למדי וניתן למצוא הדרכות מקוונות. לחמניה כזו תעבוד גם על שיער קצר אפילו יותר.

חצי עדפו לשיער קצר ודק

מָקוֹר: @chloenbrown

21. תספורת נחושת פיקסי

אוהבים את צבעי השיער הנועזים? אז בדוק את הרעיון הבא לשיער. הפיקסית המקוצרת והמרקמת הזו צבועה בגוון נחושת אופנתי. צבעים כאלה נהדרים לנסות אם יש לך שיער עדין יותר מכיוון שהעין שלך ממוקדת בצבע. נחושת היא צבע יפה לנסות כל השנה, אך הוא ייראה מדהים בסתיו ובחורף.

תספורת אופנתית מנחושת פיקסי

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

22. בוב קצר עם גלים עדינים

התסרוקת הבאה היא עוד בוב שקל ללבוש. זה באורך הסנטר ומעוצב עם גלים עדינים. קיצור הדרך יעניק לשיער שלך הרמה והגלים יוסיפו יותר נפח. זהו רעיון שיער אופנתי ומדהים שלעולם לא ייצא מהאופנה והוא יתאים לכולם.

בוב קצר גלי עם דגשים

מָקוֹר: @_morenas_iluminadas

23. תספורת קצרה מסוגננת

האחרונה ברשימת התסרוקות הקצרות שחייבים שיהיו לשיער דק היא הגזרה הקצרה המסוגננת הזו. השיער קצר מאוד והוא עקום. זהו סגנון נהדר לנשים עם שיער עדין יותר והוא מושלם למי שרוצה לנסות סגנון קצר מאוד. ניתן לשחזר את זה בכל צבע, זה היה נראה כל כך מגניב בצבע תוסס כמו אדום.

תספורת קצרה מסוגננת

מָקוֹר: @jasonnash74_

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות קצרות אלה לשיער דק!