43 דרכים מדהימות ללבוש ציפורניים כחולות לתינוק

11. רעיון ציפורניים יצירתי עם נוצץ

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר חמוד ויצירתי. לכל מסמר עיצוב שונה כולל אומברה, נצנצים ועוד. מניקור כזה מושלם למי שאוהב שהציפורניים שלו יהיו ייחודיות ונוצצות. אתה יכול ליצור מחדש ציפורניים כאלה או שאתה יכול פשוט לבחור אחד או שניים מהעיצובים לכל הציפורניים.

רעיון ציפורניים יצירתי עם נוצץ

מָקוֹר: @riyathai87

12. ציפורני שקד כחולות מאט בייבי כחולות

רעיון הציפורן הבא הוא בהיר, מהנה וקל ללבוש. כאן יש לנו ציפורניים כחולות של בייבי שקדים שבהן לשניים מהציפורניים יש שורה של אבני חן פנינה לאורך הציפורן. קו אבני החן כל כך זוהר וטרנדי. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא מראה עיצוב ציפורניים חמוד לציפורני שקד. זהו מראה קל ללבוש שיתאים לכולם. כמובן, אתה יכול לשחזר את העיצוב על מסמרים קצרים יותר או לבחור במקום מסמרים בצורת ארונית.

ציפורני שקד כחולות מאט בייבי כחולות

מָקוֹר: @alinahoyonailartist

13. עיצוב נייל ארט נוצץ

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! לרוב הציפורניים יש עיצוב שונה כולל כחול בהיר, נצנצים ואמנות ציפורניים כחולות אופנתיות. זה רעיון כל כך מסוגנן, מהמם ונוצץ. מניקור כזה יהיה מושלם לבילוי לילי או למסיבה. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול לבחור רק את עיצובי הציפורניים שאתה אוהב.

עיצוב אמנות ציפורניים נוצץ

מָקוֹר: @riyathai87

14. אומבר כחול בייבי עם ציפורן די מבטא

אוהב את עיצובים הציפורניים אומברה? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו כחול תינוקות עדין ואומברה. יש גם מסמר מבטא אחד המעוטר באבני חן. זהו מניקור יפה וקיצי שיאיר את מראהך. אתה יכול להשתמש בכל שילוב צבעים.

בייבי כחול אומברה ציפורניים לארון

מָקוֹר: @joelyoceannails

15. ציפורניים כחולות מאט עם אבני חן

אם אתה מחפש עיצוב ציפורניים עם הרבה ניצוצות, זה יכול להיות מושלם עבורך. המאני הזה כולל צבע כחול תינוקות יפהפה שנלבש עם נצנצים ואבני חן. כפי שאתה יכול לראות, לכל מסמר יש עיצוב נוצץ אחר. זהו עיצוב ציפורניים אופנתי וזוהר שייראה מדהים לאירוע או חתונה מיוחדים. נסה לשחזר את כל הלוק או שאתה יכול לנסות רק אחד מהעיצובים. כך או כך הציפורניים שלך ייראו נפלאות.

ציפורניים כחולות גלאם עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails

16. עיצוב ציפורניים ורוד וכחול

מוקדם יותר בפוסט הצגנו עיצוב ציפורניים ורוד וכחול. אנחנו כל כך אוהבים את השילוב הזה עד שיש עוד דרך ללבוש את הצבעים החמודים! ציפורניים אלה כוללות שיפוע ורוד וכחול, אבני חן ונצנצים. זהו מניקור יפה ובהיר. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או שאתה יכול לנסות רק את השיפוע שיהיה יפה. יש הדרכות ציפורניים הדרגתיות באינטרנט.

עיצוב ציפורניים ורוד וכחול עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

17. ציפורני אומברה הולוגרפית

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורני סטילטו כחולות לתינוקות עם אפקט הולוגרפי אופנתי. זהו מראה מדהים, מודרני ומסוגנן שיצהיר אמירה. אתה יכול לשחזר את העיצוב הפשוט והיפה הזה או שאתה יכול לג’אז אותו עם אבני חן.

ציפורני אומברה הולוגרפיות

מָקוֹר: @philglamournails

18. ציפורני סטילטו ארוכות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים נוצץ, זוהר ועושה אמירות. לכל מסמר עיצוב שונה הכולל אומברה, נצנצים ואבני חן. אנחנו אוהבים את השילוב של אבני חן ונוצץ כי זה מהמם! זהו מניקור נוסף המושלם למסיבה או לאירוע מיוחד. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים ותוכל לבדוק גם הדרכות לציפורניים של אומברה.

ציפורני סטילטו ארוכות

מָקוֹר: @margaritasnailz

19. ציפורניים פשוטות כחולות לתינוק

אם אתה אוהב ללבוש אמנות ציפורניים ייחודית ומסוגננת, אז רעיון זה יכול להיות חובה עבורך. כאן יש לנו ציפורניים כחולות תינוקות קצרות ופשוטות. ישנם גם שני ציפורני מבטא עם נצנצים כחולים כהים. זה מראה מהנה ומוזר. אתה יכול לשחזר את העיצוב הזה או לנסות להשתמש בצבע אחר עבור הנוצץ. אולי ורוד או סגול, זה יהיה חמוד!

עיצוב ציפורניים כחול בייבי לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @laura_nails_studio

20. ציפורני סטילטו כחולות לתינוק עם אבני חן

כמו עיצובי ציפורניים אלגנטיים עם ניצוץ קטן? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. ציפורני סטילטו אלה ארוכות וצבועות בגוון תכלת בהיר. יש גם מסמר מבטא אחד עם שלוש אבני חן קטנות. זהו אחד המראות האהובים עלינו מכיוון שצורת הציפורן נראית מהממת עם הצבע הכחול והאבני החן פשוט מסיימות את המניקור להפליא. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לאירוע מיוחד או לחתונת אביב/קיץ.

ציפורני סטילטו כחולות לתינוקות עם אבני חן

מָקוֹר: @philglamournails