43 עיצובים של ציפורני זהב לטיול הבא שלך בסלון

זהב הוא בחירה זוהרת ומסוגננת לציפורניים שלך. הוא רב תכליתי ולכן ניתן ללבוש אותו בכל עיצוב אחר בצבע וציפורניים. לא רק זה, אלא ניתן להלביש או למטה ציפורני זהב שיתאימו לכל אירוע, מיום רגוע ועד לאירוע מיוחד. עם כל כך הרבה רעיונות זמינים, זה יכול להיות קשה לבחור את מראה הציפורן הבא שלך. אז, אנחנו כאן כדי לעזור לצמצם את האפשרויות שלך ומצאנו 43 עיצובים מרהיבים של ציפורני זהב. יש לנו דוגמאות יפות, ציפורניים נוצצות נוצצות, כרום אופנתי ועוד. באמת יש עיצוב שמתאים לכולם.

1. עיצוב ציפורניים בעירום וזהב

רעיון מסמר הזהב הראשון שעלינו להראות לכם הוא המראה הנועז הזה. ציפורניים אלו ארוכות ומעוצבות בארון עם מסמר נייטרלי אחד והשאר מזהב. נעשה שימוש בשני סוגי זהב האחד הוא זוהר זוהר והשני נוצץ יותר. זהו עיצוב ציפורניים מהמם שידהים. המוצרים המשמשים ליצירת הלוק הם Cinnamon Rose Gold, Hola ו- Smokey Nude הזמינים ב- JustNails.

עיצוב ציפורניים בעירום וזהב לציפורניים ארוכות ארוכות

מָקוֹר: @joannasnails

2. ציפורני זהב נוצצות עם כוכבים

הרעיון הבא שלנו הוא לא מהעולם הזה! חלק מהציפורניים נוצצות זהב והאחרות עירומות עם נקודות זהב וכוכבים. הכוכבים מהממים ויגרמו לציפורניים שלכם להתבלט מההמון. אתה יכול לקנות כוכבים לציפורניים שלך באינטרנט, כך שתוכל ליצור מראה דומה בבית.

ציפורני זהב נוצצות עם כוכבים

מָקוֹר: @riyathai87

3. ציפורני אומברה צרפתית וזהב כרום

לאחר מכן, יש לנו מראה אומבר סופר מסוגנן. עיצוב זה כולל עיצובים של כרום, אומברה צרפתית וזהב כרום. חלק מהציפורניים מעוטרות אף הן. אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הזה מכיוון שהוא משלב אומברה וכרום שהם שניים ממגמות הציפורניים שחייבים. מניקור כזה מושלם לנשים שרוצות להצהיר.

ציפורני אומברה צרפתית וזהב כרום

מָקוֹר: @riyathai87

4. ציפורני זהב פשוטות

מסמרים אלה צבועים בלק נייר זהב מהמם. זהו מראה פשוט ומסוגנן שיתאים לכל אורך וצורה של הציפורן. הלק המשמש ליצירת הלוק הוא זויה בגוון ‘אסטריד’.

ציפורני זהב פשוטות

מָקוֹר: @dimondsndprls

5. רעיון מסמר לזהב ולבן מסנוור

אחד הדברים הגדולים בזהב הוא שהוא יחמיא לכל צבע אחר. שילוב צבעים אופנתי שאתה יכול לנסות הוא זהב ולבן והציפורניים המוצגות להלן הן דוגמה יפה. הציפורניים ארוכות וצורות סטילטו ולכל מסמר עיצוב שונה. מניקור כזה מושלם לאירוע מיוחד שבו אתה רוצה להרגיש גלאם. צור מחדש את העיצוב הזה בעזרת לק לבן, לק זהב ואבני חן או קח השראה וצור מראה לבן וזהב מסנוור משלך..

מסמרים מסוג זהב ולבן מסנוורים

מָקוֹר: @margaritasnailz

6. ציפורני זהב יפות

אתה יכול ליצור ציפורן אלגנטית עם זהב. העיצוב הבא כולל ציפורני כרום מזהב כהה עם שלושה מסמרים מבטאים בנצנצים מזהב. עם שני צבעים בלבד וכמה אבני חן, תוכלו ליצור ציפורניים מהממות בדיוק כמו אלה. במקום כרום, אתה יכול לבחור לק בגימור מט או מבריק בגוון הזהב האהוב עליך.

זהב נצנצים ומסמרי כרום

מָקוֹר: @manikurka

7. ציפורניים ארונות מאט וזהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר אופנתי וזוהר להראות לכם. רוב הציפורניים הן עירום מאט ויש גם מסמר נצנוץ אחד וגם מסמר כרום אחד. לשניים מהציפורניים העירומות יש גם קישוטי זהב. זה מראה מדהים ואתה יכול לשחזר אותו או לנסות גירסה משלך. צור מחדש ללא עיטורי הכרום והזהב למראה עדין יותר.

ציפורניים ארונות מאט וזהב

מָקוֹר: @riyathai87

8. מסמרים חצי זהובים מסוגננים

אם אתם מחפשים אמנות ציפורניים מסוגננת לנסות, אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילכם. כאן יש לנו מסמרים מזהב רך עם קטע אלכסוני של צבע בהיר. שני הצבעים נראים מדהים ביחד ויוצרים מראה אופנתי ואופנתי. אתה יכול לשחזר את אמנות הציפורן הזו בעזרת קלטת. כל שעליך לעשות הוא לצבוע על צבע הזהב וכשהוא יבש, להוסיף מעט סרט בקו אלכסוני, ואז לצבוע את הצבע השני בצד אחד של הקלטת. אתה יכול למצוא הדרכות באינטרנט. הצבעים בהם משתמשים הם OPI Cosmo-Not Tonight מותק! וג’סיקה קוסמטיקה פשוט סקסית.

מסמרים חצי זהובים מסוגננים

מָקוֹר: @mvargas_nails

9. ציפורניים שחורות מאט עם זהב

שילוב צבעים מגניב נוסף שתוכל לנסות הוא שחור וזהב. רעיון הציפורן הבא שלנו מראה כיצד ללבוש את הצבעים האלה בסטייל! כאן יש לנו מסמרים ארוכים מאט שחור בעיצוב זהב אופנתי. זה רעיון מדהים לציפורניים ויצהיר הצהרה. עיצוב כזה מתאים ביותר לציפורניים ארוכות יותר מכיוון שאתה יכול להשוויץ באומנות הציפורן היפהפייה הזו.

ציפורניים מאט שחורות עם רדיד זהב

מָקוֹר: @mayras.nails

10. ציפורני ארונות זהב נצנצים

אוהבים ציפורניים נוצצות? הרעיון הזה הוא בשבילכם! כאן יש לנו מסמרי ארונות המכוסים בנצנצים מזהב מסנוור. ישנם גם שני ציפורני מבטא עם טיפים מנצנצים מזהב ושאר הציפורן עירומה. מדובר בסט ציפורניים מהמם שיהיה מושלם למסיבה או לאירוע מיוחד. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים ליצירת הלוק ולגלות היכן ניתן לרכוש אותם בעמוד הציפורן למטה.

ציפורני ארונות זהב נצנצים

מָקוֹר: @joannasnails