23 דרכים לסרוק שיער חום עם נקודות עיקריות בלונדיניות

11. בקושי שם בלונדינית

רעיון השיער הבא שלנו הוא רעיון נוסף לנשים המעדיפות הבהרות עדינות. כאן יש לנו גזרה באורך בינוני עם הדגשות בלונדיניות בקושי. הבלונדינית לא בהירה מדי מה שיוצר מראה טבעי יותר ומנחות. זוהי תסרוקת אופנתית שתתאים לכולם.

בקושי שם בלונדיני

מָקוֹר: @domdomhair

12. נקודות עיקריות של קרמל ובלונדינית בהירה

כשיש לך הדגשות בלונדיניות אתה יכול לבחור שילוב של גווני בלונד שונים. תסרוקת זו כוללת תערובת של בלונד קרמל ובלונד בהיר. כפי שאתה יכול לראות, הגוונים הרב -בלונדיניים נראים יפה יחד. לא רק שהם נראים מסוגננים, אלא שזה יעניק לך גם תסרוקת בלונדינית טבעית יותר. אתה יכול לשחזר את זה או לבחור שתי בלונדיניות שונות.

גולת הכותרת של קרמל ובלונדינית בהירה

מָקוֹר: @thefaithfulblonde

13. רעיון של בלונדינים כהים

לאחר מכן, יש לנו עוד מבט נמוך עם הדגשות כהות. הצבע הטבעי כהה מאוד ונוספה בלונדינית קרירה לשיער. זהו רעיון שיער עדין ומסוגנן שייראה מדהים על כל אחד. תסרוקת כזו היא מעולה למי שרוצה לנסות בלונדינית בלי להיות נועז מדי.

דגשי בלונד כהה

מָקוֹר: @stylesbymaddy

14. דגשים בלונדיני דבש

עוד גוון בלונדיני יפה שאתה יכול לנסות הוא דבש. בלונדינית דבש פופולרית בקרב ידוענים והיא נראית מדהים גם עם שיער חום. להלן דוגמה מהממת. השיער חום כהה עם דבש ובלונדינים בהירים. אנחנו אוהבים גם את הצבע וגם את הגזרה. הן אופנתיות ואופנתיות כאחד.

דגשים בלונדיני דבש

מָקוֹר: @monarchhairco

15. תסרוקת בלונדינית ביץ ‘

מחפשים תסרוקת חדשה לקיץ? אז זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו שיער חום ארוך עם גלי חוף ונקודות בלונדיניות בהירות. גלי החוף מושלמים לקיץ והבלונדינית מעניקה לשיער מראה מנשק. אתה יכול לשחזר מדגיש פלטינה או ללכת על בלונדינית חמה יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה נפלא.

תסרוקת בלונדינית ביץ '

מָקוֹר: @jmalonehair

16. הבהרה בלונדינית נמוכה

התסרוקת הבאה כל כך אופנתית. כאן יש לנו גזרה אופנתית שבה השיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. השיער הוא חום כהה מאוד עם נקודות עיקריות בלונדיניות בקרמל. זהו מראה מודגש ברמה נמוכה והוא לעולם לא ייצא מהאופנה. אתה יכול לנסות גם הדגשות בלונדיניות נועזות יותר עם גזרה דומה.

הבהרה בלונדינית נמוכה

מָקוֹר: @luzie_the_balayage_artist

17. בלונדינית קייצית

אם אתה אוהב את התסרוקות הבלונדיניות הקיציות, אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא שלנו. כאן יש לנו שיער חום ארוך ויפה עם דגשים מרובי גוונים. נעשה שימוש בגוונים בלונדיניים מגניבים ויש גם גוונים חמים. שילוב הצבעים הבלונדיניים פשוט מהמם ודגשים דומים יעניקו לשיערך מהפך אופנתי בדיוק לקראת הקיץ. צור מחדש שיער כזה או שאתה יכול ללכת על גזרה קצרה יותר.

רעיון צבע שיער בלונדיני קייצי

מָקוֹר: @הבלונדולוג

18. הבהרה בלונדינית רכה

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער בלונדיני מדהים. השיער חום כהה מאוד עם הדגשות בלונדיניות רכות. אנו אוהבים את הדגשים המשמשים כאן מכיוון שהם כה זוהמים ולמרות שהצבע משופע, הם עדיין אומרים. שיער כזה ייראה יפה על כולם וניתן ליצור את הדגשים האלה בכל אורך שיער.

הבהרה בלונדינית רכה

מָקוֹר: @catherinelovescolor

19. דגשים מסוגננים וקלים ללבוש

ישנן דרכים שונות להוספת שיטות לשיער שלך והרעיון הבא שלנו כולל הדגשים קלאסיים שקל ללבוש. למראה זה, השיער בצבע חום יפה ונוספו נקודות שיניים בלונדיניות חמות משורש לקצה. זהו מראה מסוגנן והוא גם נצחי. אתה יכול לשחזר את זה או שתנסה פחות בלונדינית למראה עדין יותר.

דגשים בלונדיניים מסוגננים וקלים ללבוש

מָקוֹר: @הבלונדולוג

20. הבהרה בלונדינית פלטינה

רוצה שהשיער שלך יבלוט מההמון? אז בחרו מראה בלונדיני כזה! השיער כהה מאוד בשורש עם צבע בלונדיני פלטינה שנוסף לשיער. נעשה שימוש כאן בצבע רב אך תוכל להוסיף פחות בלונדינית אם אתה רוצה שיותר שיערך החום יהיה גלוי. אנחנו אוהבים את בלונדינית הפלטינה וגם הגזרה מהממת. תסרוקת זו מושלמת לנשים המתחדשות.

הבהרה בלונדינית פלטינה

מָקוֹר: @jmalonehair

21. נקודות עיקריות חמות ומסוגננות

הרעיון הבא שלנו כולל דגשים חמים יותר. לשיער יש צבע שורש חום עם נקודות עיקריות בלונדיניות בהירות. זהו שילוב צבעים מסוגנן וזהו אחד המראות האהובים עלינו. זוהי תסרוקת נוספת שתיראה מהממת בקיץ. תוכל לשקול גזרה וסגנון דומה למראה אופנתי.

הבהרה בלונדינית חמימה ומסוגננת

מָקוֹר: @stylesbymaddy

22. הבהרה בלונדינית זהובה בהירה

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת יפה ובהירה. הצבע החום אינו כהה כמו חלק מהאחרים והדגשים הם גוון זהוב בהיר. זהו רעיון שיער מהמם והבלונדינית נראית טבעית ונישקת שמש עם צבע השורש החום הבהיר יותר. זוהי תסרוקת אופנתית ומדהימה ומשהו דומה יהפוך את המראה שלך ממעופש להפליא.

הבהרה בלונדינית זהובה בהירה

מָקוֹר: @monarchhairco

23. שיער חום יפה עם נקודות עיקריות בלונדיניות

התסרוקת האחרונה שיש לנו להראות לך היא עוד מראה רב בלונדיני. כאן יש לנו שיער ארוך וארוך עם הדגשות בלונדיניות כהות ובהירות. שילוב הצבעים של החום והבלונדיניות יפהפה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לבחור שני גוונים בלונדיניים שונים. בחרו שני צבעים דומים למראה עדין או לתסרוקת נועזת יותר, בחרו שתי בלונדיניות שונות מאוד.

שיער חום יפה עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @catherinelovescolor

אנו מקווים שקיבלת השראה מהתסרוקות החומות האלה עם הדגשים בלונדיניים.