43 צמות קורנו היפות ביותר שהופכות ראשים

11. צמות קורנו מגמות

אם אתם מחפשים סגנון מגמתי, הרעיון הזה הוא בשבילכם. כאן יש לנו cornrows ארוכים עם דפוס קלוע מסוגנן. התבנית נראית מדהים ואנחנו אוהבים את העיצוב. לא רק זה, אלא שהצמות גם משתנות לגוון בהיר לכיוון הקצות. זו פשוט תסרוקת מדהימה שתציג את חוש הסגנון הייחודי שלך.

צמות קורנרו מתקדמות

מָקוֹר: @xotic_braids

12. צמות בינוניות נועזות עם חרוזים

מוקדם יותר בפוסט חלקנו סגנון צמה פולאני חמוד. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות את זה גם. סגנון זה כולל צמות פולאני ארוכות יותר בגוון נחושת בהיר. כל צמה מעוטרת גם בחרוזים. זוהי תסרוקת נועזת ויפה שניתן לשחזר או שתנסה להשתמש בצבעים שונים עבור החרוזים והצמות.

צמות נועזות עם חרוזים

מָקוֹר: @tresses_africaine

13. חצי למעלה, חצי למטה Cornrows

התסרוקת הבאה כוללת קורנרוסים דקים מאוד. התורנים האלה ארוכים במיוחד והם מתחילים בשחור ומשתנים לגוון בהיר יותר. הם עוצבו גם לקוקו גבוה. זו אחת התסרוקות האהובות עלינו כי עובי הצמה נראה מדהים עם הקוקו הגבוה בשמיים. זוהי תסרוקת אופנתית ושיקית מאוד שתתאים לעונת הקיץ.

חצי למעלה, חצי למטה דקים

מָקוֹר: @adelinaisack

14. הזנת צמות עם דוגמה מסוגננת

אם אתם מחפשים דפוס קלוע מסוגנן, עליכם לראות זאת! כאן יש לנו cornrows ארוכים עם דפוס מדהים בצד הראש. אנחנו אוהבים את זה כי בדרך כלל נוצרים דפוסים על הראש אבל הפעם זה בצד. המיקום השונה פשוט יוצר סגנון ייחודי והצהרות. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לנסות צמות דומות בצבע נועז יותר, כחול יהיה מהמם.

הזנת צמות עם דפוס מסוגנן

מָקוֹר: @blackhairideas

15. הזנת קורנרוז עם תלתלים

לאחר מכן, יש לנו סגנון קלוע אופנתי להראות לך. הפעם יש לנו קורנרוסים שמנמנים וארוכים וקצות הצמות מסולסלות להפליא. הקצוות המתולתלים נראים מהממים עם התירס. אתה יכול לנסות סגנון דומה לזה או שאתה יכול להפוך את הצמות באורך קצר יותר ויהיו יותר תלתלים רופפים. כך או כך, השיער שלך ייראה מסוגנן ועצבני.

להאכיל ב- Cornrows עם תלתלים

מָקוֹר: @stylistherbeautiful

16. חצי לחמנייה

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו. הסגנון כולל קערות ארוכות ודקות. מחצית מהצמות נותרו רופפות וחצי מעוצבות ללחמניה גבוהה מאוד. כמה תלתלים רופפים נוספו גם לשיער. אנחנו אוהבים את זה כי אתה מקבל את הטוב משני העולמות – אתה יכול להיות עם צמות ארוכות וגם.

לחמנייה לחצי קורנו

מָקוֹר: @pearlthestylist_

17. קורנרוז ארוכים של אומברה

אוהבים את דגני האומברה? אם כן, עליך לבדוק את הסגנון הבא. כאן יש לנו קרוניות ארוכות שחורות ואז בערך באמצע הדרך הן הופכות לגוון בלונדיני נועז. הצבע הבלונדיני והסגנון הקלוע הם שילוב כל כך אופנתי. אתה יכול ליצור את זה מחדש או לנסות גוון חי אחר של האומברה. כחול או סגול ייראה מדהים!

ארונות אמבר ארוכים

מָקוֹר: @kitoko_ladies

18. קוקו צמה ג’מבו

תנו לשיער שלכם מהפך שלם עם תסרוקת כזאת! במראה זה מוצגים תירסי ג’מבו שעוצבו לקוקו גבוה מאוד. השיער הוא גם בגוון אדום בוהק ותוספות רופפות נוספו גם לקוקו. זהו סגנון כה זוהר ומדהים. קוקו כזה מושלם למי שאוהב תסרוקות נועזות שגורמות להן להתבלט מההמון.

קוקו צמה ג'מבו

מָקוֹר: @blackhairideas

19. צמות קורנרו שבטיות

תיראה כמו מלכה עם קרוניות כאלה. השיער עוצב לכדי קורנרוסים ארוכים ומלוטשים ואובזר אותם בעזרת חבלים וטבעות שיער. זהו פשוט סגנון מהמם שישאיר אותך לחפש ולהרגיש גלאם לכל אירוע. אתה יכול לנסות את הסגנון הארוך הזה או מראה דומה יהיה נהדר גם עם צמות קצרות יותר. בוב היה נראה מדהים.

צמות קורנרו שבטיות

מָקוֹר: @ספייס_דיאנה

20. קורנרוז דקים ועבים

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא כי הוא נראה כל כך מסוגנן. כאן יש לנו cornrows מדהימים וחלקם עבים מאוד וחלקם דקים מאוד. העוביים השונים נראים כל כך אופנתיים. בסך הכל, הסגנון הוא פשוט אבל עושה אמירה. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות סגנון דומה בצבע אחר. אדום או אומבר יהיה מושלם.

קורנרוז דקים ועבים

מָקוֹר: @theenewwave