23 רעיונות אלגנטיים לציפורניים לאירועים מיוחדים

11. ציפורניים אלגנטיות סגולות ונוצצות

אוהבים את ציפורני הנוצץ? אז רעיון הציפורן האלגנטי הזה הוא בשבילך. חלק מהציפורניים לבנות, מסמר אחד מכוסה בנצנצים כסופים והציפורן האחרונה סגולה בעיצוב נצנצים. זהו מראה בהיר, נוצץ ומדהים. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לאירוע מיוחד או רק בימים שבהם אתה רוצה להיות נוצץ וזוהר.

ציפורניים אלגנטיות סגולות ונוצצות

מָקוֹר: @kangannynails

12. ציפורניים בהירות עם אבני חן

לאחר מכן, יש לנו עוד מסמר אלגנטי עם אבני חן. הציפורניים הן בגוון רך עם שני ציפורניים עם מבטא קריסטל. אתה יכול לשחזר את כל העיצוב אבל רק צבע דומה ייראה יפה בפני עצמו ללא אבני החן. עיצוב כזה ייראה מהמם על כל אורך וצורה של הציפורן. נסה לשמור על הציפורניים עוד קצת אם אתה משתמש בקריסטלים.

ציפורניים בהירות עם אבני חן

מָקוֹר: @tior_nails

13. רעיון לציפורן גלאם גריי

עוד צבע אלגנטי לציפורן שאתה יכול לנסות הוא אפור. אפור הוא אופנתי, מסוגנן והוא מחמיא לצבעי ציפורניים ואמנות אחרות בצורה יפה. ציפורניים אלו כוללות אפור כהה, אפור רב גוונים ונצנצים כסופים. כפי שאתה יכול לראות, האפור נראה מהמם והוא מתאים לנצנצים. אתה יכול לשחזר את העיצוב הזה או לנסות שילוב אפור אופנתי משלך.

רעיון לציפורן גלאם גריי

מָקוֹר: @philglamournails

14. ציפורניים אדומות מט ומבריקות

הוסף גוון של צבע למראה שלך עם רעיון הציפורן הבא הזה. הציפורניים הן בגוון אדום יפהפה עם מסמר מבטא אחד. לציפורן המבטא, הצבע האדום הוא מט ויש גם עיצוב נוצץ נוצץ. זהו מניקור תוסס שהוא שיק ויוקרתי. נסה את המראה הזה עם כל גוון אדום ואם אתה מעדיף אתה יכול לקבל את כל הציפורניים המבריקות. אתה יכול גם ליצור כל עיצוב ריינסטון שאתה אוהב.

ציפורניים אדומות מט ומבריקות

מָקוֹר: @salandaeva_nails

15. טיפים צרפתיים עם זהב

רעיון הציפורן האלגנטי הבא שלנו מראה דרך מדהימה נוספת להאיר את המניקור הצרפתי שלך. זה כולל מסמרים עירומים קצרים עם קצוות לבנים דקים. על האצבע האמצעית יש עיצוב זהב יפהפה. כפי שאתה יכול לראות, זהו עיצוב מבטא פשוט אך הוא באמת אומר אמירה. אתה יכול ליצור אמנות מבטא כמו זה ולבחור כל דפוס וצבע. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא מראה עד כמה מניקור צרפתי מדהים נראה גם עם ציפורניים קצרות.

טיפים צרפתיים עם זהב

מָקוֹר: @tior_nails

16. ציפורניים לבנדר יפות

לאחר מכן, יש לנו מראה לבנדר מקסים! הציפורניים הן בצורת סטילטו וצבועות בגוון בהיר, לבנדר. זהו צבע פסטל יפה והוא יהיה מושלם לאביב, לקיץ ולאירועים מיוחדים כמו חתונות. סגול ייראה מדהים על כל אורכי הציפורניים והצורות. תוכלו למצוא בקלות צבע סגול דומה ברשת, כך שתוכלו לשחזר את רעיון הציפורן האלגנטי הזה בעצמכם בבית.

ציפורניים יפהפיות של לבנדר

מָקוֹר: @philglamournails

17. עיצוב ציפורניים של ורד זהב

אוהבים את רעיונות הציפורניים הנוצצים? אז העיצוב הבא הזה הוא בשבילכם! ציפורניים אלה כוללות ורוד בהיר, נצנצים ורודים וכרום זהב ורד. זהו מראה מהמם והוא משלב שניים ממגמות הציפורניים החייבות. זה מניקור יפה וחמוד שיהיה מושלם לימים שבהם אתה רוצה להרגיש גלאם או אירועים מיוחדים כמו תאריך לילה. אתה יכול לשחזר את העיצוב הזה עם או בלי הכרום.

עיצוב מסמר רוז זהב

מָקוֹר: @nailsbykatrins

18. עיצוב נייל אלגנטי לציפורניים קצרות

רעיון הציפורן האלגנטי הבא שלנו הוא עיצוב נוסף לקוטיקולה. עבור זה, הציפורניים הן גוון בהיר ועירום עם גבישים לאורך הציפורן. זהו מראה כל כך פשוט ומסוגנן. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לצבוע את הציפורניים בגוון עירום. מרחו מעיל עליון ובעוד מעט רטוב הניחו את אבני החן על הציפורניים. אתה יכול גם למרוח גבישים בעזרת דבק ציפורניים. נסה אבני חן כחולות או כל צבע אחר שאתה אוהב.

עיצוב ציפורניים אלגנטי לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @salandaeva_nails

19. ציפורניים ורודות וזהב יפות

אם אתה אוהב מסמרים נועזים עם ניצוץ, אז אלה הם בשבילך. הציפורניים ורודות בהירות עם קישוטי זהב ונוצצים. מניקור כזה נותן לך את הטוב משני העולמות. אתה מקבל את ההצהרה עושה מסמרים בעוד הצבעים לשמור אותו אלגנטי ויפה. הציפורניים האלה זוהרות ויהיו מושלמות למסיבה או לאירוע מהנה אחר.

ציפורני ורוד וזהב יפות

מָקוֹר: @riyathai87

20. ציפורני אומברה אלגנטיות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב אומברה אלגנטי. הציפורניים ורודות ולבן מה שיוצר מראה אומבר צרפתי. זהו שילוב מסוגנן של המניקור הצרפתי והאומברה. זהו רעיון ציפורניים יפה, קלאסי ומודרני. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או להוסיף כמה אבני חן או נצנצים.

ציפורני Ombre אלגנטיות

מָקוֹר: @chaunlegend

21. ציפורניים אדומות בהירות עם נצנצים

מוקדם יותר הצגנו מראה אדום בוהק. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. הציפורניים הן בגוון אדום תוסס עם מסמר מבטא נוצץ אחד. זהו עיצוב פשוט ואלגנטי. צור מחדש עם לק אדום וברק נצנצים. אתה יכול לבחור כל צבע נצנצים אבל זהב או כסף ייראו אופנתיים.

ציפורניים אדומות בהירות עם נצנצים

מָקוֹר: @salandaeva_nails

22. ציפורניים שחורות בעיצוב זהב אלגנטי

העיצוב הבא שלנו כולל יותר שחור מט! רוב הציפורניים שחורות וישנן שתי מסמרות מבטא. עיצוב המבטא בעל מראה חלב עם שחור מאט ודוגמת נצנצים מזהב. זה רעיון כל כך ייחודי ואלגנטי. זה מושלם לנשים שרוצות להיראות אופנתי אבל גם להראות את הסגנון האינדיבידואלי שלהן.

ציפורניים שחורות מאט בעיצוב זהב אלגנטי

מָקוֹר: @tior_nails

23. די ורוד ונצנצים

רעיון הציפורן האלגנטי האחרון שיש לנו להראות לכם הוא המראה הוורוד והיפה הזה. ציפורניים אלה כוללות נצנוץ ורוד מבריק, ורוד בהיר וורוד. זה רק רעיון יפה לציפורניים שיוסיף כתם של צבע וניצוץ למראה שלך. הוא גם מראה כיצד ניתן ליצור שלושה עיצובים שונים של ציפורניים בצבע אחד. צור מחדש את המניקור הוורוד או השתמש בעיצוב דומה עם צבע לבחירתך. שמור על הצבע האור אבל כדי לשמור על אופנתית.

ציפורניים ורודות ויפות למדי

מָקוֹר: @joannasnails

אנו מקווים שמצאתם רעיון אלגנטי לציפורניים לנסות!