23 צמות בוב אופנתיות לנשים אפרו-אמריקאיות

11. בובים קלועים מאובזרים

האם יש לכם אירוע מיוחד? לאחר מכן שקול בוב קלוע מאובזר. בוב זה כולל אביזר לבן ומעוטר. משהו כזה יהיה מושלם לחתונה, לילה, תאריך לילה ועוד. יכול להיות לך כל אביזר, אולי פרח שיעניק לשיער שלך מראה קיצי.

בוב קלוע מאובזר לנשים קלועות לנשים שחורות

מָקוֹר: @ronicmo

12. צמות צבעוניות

הבחירה הבאה שלנו מראה עד כמה בוב מסוגנן יכול להיראות עם צמות בהירות. לצמות יש צבע כחול מודגש והן נסחפות הצידה. שילוב זה מסוגנן מאוד. אתה יכול לשחזר את זה עם צבע דומה או צבע שאתה אוהב. נסה ובחר משהו ששונה משחור אך גם מעוצב כדי ליצור מראה אופנתי.

צמות בוב ארוכות בשחור וכחול

מָקוֹר: @jdivastyles

13. בוב קלוע פולאני

הדבר הגדול בצמות הוא שיש לך הרבה חופש. יש לך את הבחירה של עובי, צבעים וצורה. בוב פשוט יכול להיות בעל צמות ישרות, אולם אם אתה רוצה משהו ייחודי יותר, תוכל לקבל צמות מעוצבות כמו אלה. סגנון זה נקרא צמות פולאני או צמות שבטיות. אנחנו אוהבים את המראה היפה והטרנדי הזה. אתה יכול לנסות הרבה דפוסי צמות שונים.

תסרוקת בוב חום פולאני צמות

מָקוֹר: @solange_hair

14. בוב קלוע סגול כהה

בהמשך יש לנו את בוב הצמה סגול כהה אופנתי. הסגול הכהה מעניק לצמות אווירה אופנתית ועצבנית. צבע כזה הוא נהדר אם אתה רוצה לנסות צבע עז. בוב כזה יתאים לכל גברת. סגול כהה ייראה נהדר גם עם צמות דקות יותר.

בוב קלוע סגול כהה לבובים קלועים לנשים שחורות

מָקוֹר: @shekira_deair

15. צמות אדומות, שחורות וזהב

צמות אדומות נראות אופנתיות מאוד עם צמות שחורות. שילוב הצבעים עובד טוב מאוד יחד כפי שאתה יכול לראות בבחירה הבאה שלנו. הצמות האלה מסוגננות במיוחד והן ייראו נהדר כפי שהן. הגברת הזו הגבירה את משחק הסגנון שלה על ידי הוספת אביזרי זהב. השילוב של אדום, שחור וזהב יוצר מראה גלאם ולכן מושלם לכל מי שמחפש תסרוקת זוהרת.

צמות אדומות, שחורות וזהובות עבור בובים קלועים לנשים שחורות

מָקוֹר: @nwilsondsignz

16. בוב קלוע קצר

לאחר מכן, יש לנו בוב קצר שיושב ממש מתחת לסנטר. זוהי דוגמה מסוגננת נוספת לאופן שבו בוב קלוע יכול להיות ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. תסרוקת כזו תעניק לכל ילדה מראה אופנתי וזוהר. משהו כזה יהיה מושלם לכל אירוע, החל מימים רגועים ועד לעבודה ועד לאירוע מיוחד כמו חתונה.

בוב קלוע קצר לבובים קלועים לנשים שחורות

ספרס: @clinaecole

17. צמות בלונדיניות דבש

הקיץ כבר כאן אז אולי אתה מחפש לתת לשיער שלך להרים רוח. אתה יכול ללכת על משהו קליל כמו בלונדינית דבש. הבלונד החם הזה נראה יפה עם כל גוון עור. אתה יכול אפילו לדרג את משחק הסגנון שלך ולהוסיף כמה צמות קלות יותר בדיוק כמו אלה המוצגות. בוב קליל כמו זה מושלם לקיץ!

דבש בלונדיני קופסא בוב צמות

מָקוֹר: @protectivestyles

18. פאה ​​של בוב צמות

לא בטוח אם צמות בוב יתאימו לצורת הפנים שלך? אין דאגות. לפני שתתחייב לסגנון זה, תוכל לנדנד פאת צמות בוב. פאה זו היא של המותג RastAfriBraid והיא נקראת בשם ‘פאת צמה של סטוני’. הצמות נראות טבעיות, נכון?

פאה של בוב צמות

מָקוֹר: @kersti.pitre

19. חלק צד בוב

הבחירה הבאה שלנו היא עוד בוב חלק מדהים. זו כוללת צמות עבות מאוד שנקלעו בשני צבעים. השימוש בשני צבעים יוצר תסרוקת פאנקית שתעניק לכל נשים מראה חדש ורענן. יכול להיות שיש לך שני צבעים בצמות אז פשוט תהנה ובחר את הצבעים שאתה הכי אוהב. השתמש בגומיות תוססות לביצוע קיץ מדהים.

לוק של צמות בוב הקיץ

מָקוֹר: @naturalbabe10.11_pro

20. בוב חצי

ניתן לעצב בוב בדרכים רבות. המראה הקלוע הבא שלנו כולל צמות עבות. הדבר שהופך את הסגנון הזה לשונה הוא הקליפ הפשוט שהיה בשימוש. הקליפ יצר מראה של חצי למעלה וחצי למטה, סגנון החצי למעלה נראה יפה בצמות.

חצי בוב לבובים קלועים לנשים שחורות

מָקוֹר: @stylesby.tee

21. צמות בוב באורך בינוני

אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו מאוהבים בצמות המקסימות האלה. סגנון בוב באורך בינוני זה ייראה מדהים על כל בחורה. סגנון כזה יהיה נהדר לקיץ ויתאים לכל הגילאים. זהו מראה רב תכליתי שישאיר אותך נראה מסוגנן לכל אירוע. אם אתה תוהה איזה סוג מחרוזת משמש לצמות – זהו חוט תפירה שחוזר על עצמו כמה פעמים וזה גורם לו להתבלט.

צמות תיבה באורך בינוני

מָקוֹר: @tarnde

22. צמות בוב שכבות

אם אתה חובב שיער שכבות, הסגנון הבא הזה יכול להיות בשבילך. לזו יש צמות ארוכות וקצרות יותר היוצרות מראה נפח יותר. זו פשוט דרך פשוטה וקלה לעדכן את הבוב שלך. הוסף כמה חפתים לצמת זהב למראה אופנתי.

צמות בוב שכבות עם חפתים

מָקוֹר: @imadamejay

23. בוב קלוע פולאני

אחרון ברשימה שלנו הוא בוב קלוע פשוט ומסוגנן. כפי שאתה יכול לראות, ניתן ללבוש צמות פולאני בדרכים אינסופיות, והבוב המדהים הזה הוא אחד מהם. זהו סגנון יפה ונשי מאוד. משהו כזה יראה יפה על כל בחורה. אנחנו אוהבים את הבוב הקלוע הזה ובהחלט נעתיק את הסגנון לקיץ!

בוב קלוע פולאני

מָקוֹר: @פומקין

אנו מקווים שקיבלת השראה מהבובס הצמות שלנו!