25 תסרוקות בוב לנשים שחורות שהן אופנתיות כרגע

11. בוב חתוך בלא סימטרי

בובס לחתוך בוטה הם מודרניים וטרנדיים. להלן דוגמה מהממת. לבוב זה הוא בעל הסגנון הא -סימטרי והוא מלוטש וישר. זוהי תסרוקת יפה לנשים שמשועממות מהמראה שלהן ורוצות משהו חדש, טרי ומסוגנן. צור מחדש את הסגנון הזה או נסה צבע אחר. אדום היה נראה מדהים.

בונט קאט בוט לנשים שחורות

מָקוֹר: @jess_jessy.s

12. תסרוקת נועזת, בוב אדומה

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב אדום. זה בהיר יותר מזה שהצגנו קודם לכן ויש לו גוון נחושת וברונזה. זהו רעיון שיער מדהים לאמירה והוא יתאים לכל מי שמחפש תסרוקת חדשה ונועזת. אתה יכול ליצור מחדש את הבוב האדום הזה או לנסות צליל אדום דומה על האונה או הבוב האסימטרי.

תסרוקת בוב אדומה ועזה לנשים שחורות

מָקוֹר: @salonchristol

13. בוב שיק, קלאסי

אם אתה חושב לנסות בוב בפעם הראשונה, אז זו יכולה להיות התסרוקת עבורך. זהו בוב קלאסי ושיקי. אין בו את כל הצבעים הפאנקי והגזרות הייחודיות. זהו פשוט סגנון יפה ופשוט שיכיר לך שיער קצר. הוא מושלם גם לנשים שאוהבות את סגנון הבוב הנצחי ורוצות משהו עדין ומסוגנן שיתאים ללבוש יומיומי.

תסרוקת בוב קלאסית וקלאסית

מָקוֹר: @kay.yarms

14. בוב ארוך עם פוני

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת אופנתית עם פוני. הנה עוד דוגמה מהממת. למראה זה, השיער נמצא בבוב ארוך מעט יותר. אתה יכול לראות שהפוני חכם ועדין יותר. הבוב מעוצב גם בלחמנייה חצי למעלה. זו תסרוקת כל כך חמודה ויפה. תלבש לחמנייה למחצה או רופף, או שזה יהיה מהמם!

בוב ארוך למדי עם פוני

מָקוֹר: @onlybells_

15. בוב ורוד אסימטרי אופנתי

הוסף פופ של ורוד ללוק שלך עם בוב מסוגנן כמו זה. זה שוב בעל סגנון אסימטרי וגזרה בוטה. זוהי תסרוקת מודרנית, מהנה וייחודית המתאימה לנשים שרוצות להתבלט מההמון. בחר גוון ורוד דומה לזה, או צור מחדש בוב דומה בצבע מודגש אחר.

תסרוקת בוב ורודה אסימטרית ורודה

מָקוֹר: @bellacheveux

16. יפה, בוב קצר

לאחר מכן, יש לנו בוב שידהים! בוב זה קצר מאוד ויושב מעל הסנטר, יש לו פרידה בצד והרבה נפח. זוהי תסרוקת זוהרת מאוד שיש לה מראה וינטג ‘. בוב כמו זה יהיה בחירה מצוינת לאירוע שבו אתה צריך להיראות אופנתי, זה יתאים גם לאירועים רשמיים.

בוב שחור קצר ויפה

מָקוֹר: @salonchristol

17. בוב פאקס לוקס קצר

הרעיון הבא שלנו הוא עוד בוב מזויף. זה באורך בוב קלאסי עם לוקוסים יפים. זהו מראה פשוט ומסוגנן שיתאים לכולם. זה מושלם לכל מי שרוצה תסרוקת שקל ללבוש ולא תצא מהאופנה במהירות. אתה יכול לקבל גם בוב כזה בצבעים אחרים.

בוק פולקס לוקס קצר

מָקוֹר: @twylachristina

18. בוב קלוע חמוד

אם אתה אוהב את טרנד הבוב הקלוע, רעיון השיער הבא הזה הוא בשבילך! כאן יש לנו בוב חמוד במיוחד. השיער קלוע לצמות קצרות באורך הסנטר. שוב, זהו עוד מראה פשוט ומסוגנן. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הזו או לבחור צמות עבות או דקות יותר. כמו כן, נסה לאקססוריז עם אזיקי שיער כדי לשדרג את המראה שלך.

בוב קלוע חמוד וקצר

מָקוֹר: @melviee

19. בורגונדי מיקרו צמות בוב

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לצבע להראות לך. בוב זה כולל צמות מיקרו יפות בגוון בורדו. בורדו הוא צבע מהמם שנראה מדהים על כל התסרוקות. הוא נראה מסוגנן כל השנה, אך במיוחד בסתיו ובחורף. נסה בוב קלוע כזה או בורדו עם שיער חלק או מתולתל.

בורגונדי מיקרו צמות בוב

מָקוֹר: @monicvkuek

20. תסרוקת בוב ארוכה שחורה

מחפשים תסרוקת מסוגננת ואלגנטית? אז זה בשבילך. כאן יש לנו בוב מהמם, מלוטש וחלק. השיער נפרד בצד והוא באורך האונה. זהו רעיון שיער מדהים שייראה יפה לכל אירוע. זה גם סגנון נהדר לכל יום.

תסרוקת בוב ארוכה שחורה

מָקוֹר: @rebeccarih

21. בוב בלונדיני בהיר

הבוב הבא שלנו הוא עוד מראה בלונדיני מהמם. השיער הוא תערובת יפה של גוונים בלונדיניים קרירים וחמים ואורך הסנטר. אנחנו אוהבים את הבלנד הבלונדיני, הוא גורם לשיער להראות סופר מסוגנן. בוב כמו זה מושלם לנשים שרוצות תסרוקת בהירה אופנתית ואמירה.

בוב בלונדיני בהיר לנשים שחורות

מָקוֹר: @salonchristol

22. בוב לוקס אסימטרי

מחפשים סגנון הגנה חדש? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה. זהו בוב ארוך הכולל מקומות שחורים וקרמליים. הבוב ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. זוהי תסרוקת אופנתית שתוכל לשחזר כפי שהיא או לנסות לוקס בצבע פאנקי אחר.

בוב לוקס אסימטרי

מָקוֹר: @simplygeniee

23. בוב קצר ומלוטש

קבל תסרוקת מגמתית עם בוב כמו זה. הבוב חלק וקצר עם חתך בוטה. גזרה בוטה ממש מזמזמת את הבוב הקלאסי וגורמת לשיער להיראות מודרני ורענן. צור מחדש את הבוב המוצג למראה אופנתי, או נסה צבע כמו בלונדינית או אדומה לסגנון נועז יותר.

בוב שחור מלוטש וקצר

מָקוֹר: @בלקן

24. תסרוקת בוב מתולתלת

מעדיפים שיער מתולתל במקום חלק? אז הבוב הזה מושלם! השיער קצר ומתולתל להפליא. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נראית יפה וחוף. שיער כזה ייראה מדהים במהלך הקיץ ולחופשות! הבוב המתולתל הזה יראה מדהים על כל אחד.

תסרוקת בוב מתולתלת לנשים שחורות

מָקוֹר: @nandii_m

25. בוב שיק קצר

התסרוקת האחרונה שיש לנו להראות לך היא בוב קצר אופנתי. למראה זה, השיער נמצא בחלק צדדי והוא בערך באורך הסנטר. הבוב עוצב גם בצורה אופנתית עם נפח. תסרוקת מהממת כזו תיראה מהממת לאירוע או מסיבה מיוחדת.

תספורת שיק בוב קצרה לנשים שחורות

מָקוֹר: @pekelariley

אנו מקווים שמצאת תסרוקת בוב יפה לנסות!