23 הרעיונות הטובים ביותר לתספורת בוב קצרה להעתקה בשנת 2020

11. בוב מנשק שמש

תן לשיער שלך מראה מנשק שמש כל השנה עם שיער כזה! כאן יש לנו בוב קצר עם הדגשות בלונדיניות וגלי מרקם. כפי שאתה יכול לראות, הדגשים בלונדיניים באמת נותנים לשיער אווירת חוף קייצית. שיער כזה מושלם לעונת הקיץ מכיוון שהוא קל לניהול וחמוד. הוא נהדר גם לסתיו ולחורף מכיוון שהוא יאיר את מראהך.

תספורת בוב גלי שינשקה

מָקוֹר: @chrisjones_hair

12. תספורת בוב קצרה שיק עם פוני

אם אתה רוצה הצהרה עם קיצוץ, אז זה בשבילך! עבור סגנון זה, השיער נחתך לאורך הנמצא ממש מעל הסנטר ויש לו גם פוני ישר. השיער בוטה וחדות מאוד היוצר סגנון מודרני ואופנתי. שחזור זה או שתנסה את הגזרה בצבע פאנקי. כסף היה נראה מדהים.

תספורת בוב קצרה שיק עם פוני

מָקוֹר: @anhcotran

13. בוב קצר

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער זוהר נוסף. השיער נחתך ממש מתחת לסנטר, הוא מעוצב בצד ויש גם נקודות עיקריות חמות. סגנון זה מסתיים גם עם תלתלים מרקמים. מדובר בתספורת מהממת והיא מושלמת למי שהרגיש שהשיער שלהם מעט משעמם כיוון שהוא יעניק לשיערך מרומם וחיים חדשים..

תסרוקת בוב קצרה ונרחבת

מָקוֹר: @chrisjones_hair

14. תסרוקת בוב חמודה עם לחמנייה

נשים רבות יכולות להידחות מלנסות שיער קצר בגלל עיצוב. המחשבות הנפוצות הן כיצד אעצב את השיער שלי? האם אני יכול ללבוש עדכונים? ובכן, הרעיון הבא מראה עדכון סופר חמוד שתוכל לנסות! השיער נחתך בוב וחצי מעוצב ללחמנייה. כפי שאתה יכול לראות, זוהי תסרוקת יפה וקל ללבוש. אתה יכול ליצור מחדש את זה או לבחור בוב קצר יותר.

תסרוקת בוב חמודה עם לחמנייה

מָקוֹר: @chloenbrown

15. בוב טרנדי ומלוטש

רעיון השיער הבא כולל עוד גזרה וצבע אופנתיים. כאן יש לנו בוב באורך הסנטר עם חתך חד. השיער מעוצב חלק וחלק וזה גם צבע בהיר ובהיר. זהו רעיון שיער עצבני ומסוגנן שיתאים לכולם. גזרה וצבע כזה יוציאו את שיק הסלע הפנימי שלך. שחזור זה או שאתה יכול לנסות את בוב בצבע אחר.

תספורת בוב אופנתית ומלוטשת

מָקוֹר: @chrisjones_hair

16. בוב קצר למדי עם צמה

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב עם סגנון יפה. השיער ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור מה שנותן לו גזרה מוערמת ולשיער יש גם צמה חמודה. זהו רעיון שיער יפה והוא מראה אופציה נוספת לשיער קצר. החיתוך המוערם מסוגנן וייראה מתולתל או ישר.

בוב קצר למדי עם צמה

מָקוֹר: @chloenbrown

17. תספורת בוב קצרה אלגנטית

התסרוקת הבאה הזו כל כך אלגנטית ויפה. השיער קצר וכהה עם הדגשות בהירות יותר. יש לו גם חלק צדדי ויש לו תלתלים במרקם. זוהי תסרוקת מאוד אופנתית ושיקית והיא תגרום לך להיראות זוהרת לכל אירוע. בוב כזה ייראה מדהים בכל צבע שיער.

תספורת בוב קצרה אלגנטית

מָקוֹר: @romeufelipe

18. בוב בלונדיני מודרני ומסוגנן

אם השיער שלך נראה עייף ויש לך אותו גזרה כבר הרבה זמן ואתה רוצה שינוי, אז רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם עבורך. לשיער גזרת בוב בוטה עם הדגשים בלונדיניים פלטינים מסוגננים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הגזרה תעניק לשיערך חיים חדשים והצבע יאיר את השיער. זהו סגנון מודרני שייקח את שיערך ממעופש להפליא.

בוב בלונדיני מודרני ומסוגנן

מָקוֹר: @romeufelipe

19. רעיון לשיער קשת

להתבלט מההמון עם שיער כזה! כאן יש לנו גזרת בוב פשוטה שצבעו בהרבה צבעים בהירים שונים מסגול לכתום. מראה זה מושלם לנשים שאוהבות תסרוקות נועזות ואמירות. אתה יכול ליצור זאת מחדש או לנסות להשתמש בגוונים חיים יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים!

רעיון לשיער קשת פסטלית

מָקוֹר: @shmeggsandbaconn

20. בוב קצר עם גלי

לאחר מכן, יש לנו בוב נוסף עם חתך מוערם. הפעם, השיער נחתך עד מתחת לסנטר בחזית והוא קצר יותר מאחור. השיער מסתיים עם חלק צד וגלי. אנחנו אוהבים את הגלים עם הקיצור כי זה נראה חמוד וקיצי. שחזור את המראה הבלונדיני או נסה את הגזרה והסגנון עם כל צבע שיער אחר.

תסרוקת בוב קצרה גלי

מָקוֹר: @chloenbrown

21. בוב בלונדיני יפהפה עם פוני צד

רעיון השיער הבא הוא מסוגנן וקל ללבוש. תסרוקת זו כוללת בוב באורך סנטר בלונדיני. השיער מעוצב גם עם גלי מרקם. בוב קצר כזה הוא כל כך קל לתחזוק ולסגנון. שחזור את המראה הבהיר והבלונדיני או נסה את הבוב הפשוט בצבע אחר. אתה יכול גם לנסות את הגזרה עם שיער חלק למראה אופנתי ועצבני.

בוב בלונדיני יפהפה עם פוני צד

מָקוֹר: @domdomhair

22. בוב קלאסי עם פוני

רוצה תסרוקת קלאסית ושיקית? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו גזרת בוב קלאסית עם פוני חמוד. זו אחת התסרוקות האהובות עלינו כי הבוב פשוט, מסוגנן ומתאים לכולם. הפוני פשוט מעניק לשיער מראה רך ויפה. בוב כזה הוא נצחי והוא ישאיר אותך במראה זוהר לכל אירוע.

בוב קלאסי עם פוני

מָקוֹר: @domdomhair

23. תספורת בוב קצרה מודגשת

הבוב הקצר האחרון שעלינו להציג הוא בהיר ומודגש. למראה זה, השיער מתחיל להיות כהה עם תוספות בלונדיניות קרמליות נוספות. גוונים בלונדיניים חמים יותר כמו זה מושלמים לנשים עם שיער כהה יותר. זוהי תסרוקת יפה ואפשר לשחזר אותה או שאפשר לקחת את אורך השיער אפילו יותר קצר.

תספורת בוב מודגשת

מָקוֹר: @chrisjones_hair

אנו מקווים שמצאת תספורת בוב קצרה ויפה לנסות!