23 תסרוקות פופולריות לנשים שחורות לנסות בשנת 2020

11. קוקו קלוע ארוך עם תלתלים

לאחר מכן, יש לנו עוד קוקו קלוע. הפעם השיער קלוע ומעוצב גבוה אבל יש גם הרבה שיער רופף ומתולתל. התלתלים והצמות נראות נפלאות ביחד והן יוצרות תסרוקת כל כך אופנתית. זהו עוד סגנון קל ללבוש שנראה יפה ללא מאמץ. אתה יכול ליצור מחדש את הקוקו הארוך הזה או לבחור בקצר יותר.

קוקו קלוע ארוך עם תלתלים

מָקוֹר: @fleekdbyshay

12. פיתולי תשוקה של חצי למעלה, חצי למטה

סגנונות חצי למעלה, חצי למטה הפכו לחובה. רעיון השיער הבא הוא דוגמה יפה לסגנון שתוכל ליצור. למראה זה, השיער מעוצב לפיתולי תשוקה אופנתיים. מחצית נותרו רופפים והחצי השני מעוצב ללחמנייה גבוהה. עם שיער כזה אתה מקבל את הטוב משני העולמות – שיער רופף מדהים וגם עדכון.

חצי למעלה, חצי למטה פיתולי תשוקה

מָקוֹר: @petite3ssence

13. הזנת בוהו בצמות

תסרוקת הבאה זו כוללת צמות בוהו יפות. השיער קלוע ויש תלתלים מדהימים בסוף כל צמה. הצמות האלה היו מהממות כמו שהיו אבל הסטייליסטית גם צמה גם חלק מהצמות. כפי שאתה יכול לראות, זה יוצר צמה אחת גדולה יותר. זהו סגנון מדהים ואופנתי והוא יתאים לכולם.

הזנת בוהו בצמות

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

14. קוקו ארוך ומלוטש

אנחנו כל כך אוהבים את התסרוקת הזו, היא אחת האהובות עלינו! כאן יש לנו קוקו ארוך ומלוטש. הקוקו מעוצב נמוך מאוד ושיער נכרך גם סביב בסיס הקוקו. זהו רק עדכון מדהים שידהים אותו. הוא גם מאוד תכליתי מכיוון שהוא ייראה מדהים לכל אירוע. צור מחדש את הקוקו הארוך הזה או שאתה יכול ללכת קצת יותר קצר עם האורך.

קוקו נמוך ומלוטש

מָקוֹר: @stylistherbeautiful

15. צמות לימונדה דקות

צמות לימונדה הן תסרוקת פופולרית נוספת והנה דרך אופנתית ללבוש אותן. השיער מעוצב לצמות מאוד מסודרות, קטנות ומלוטשות. לסגנון זה יש דפוס קלוע פשוט והוא נראה כל כך מסוגנן! צמות כאלה יתאימו לכולם ותוכלו לשחזר את המראה הזה או אפילו לנסות את הצמות בצבע אחר. אדום או בלונדיני ייראה מדהים.

צמות לימונדה דקות

מָקוֹר: @אמורה

16. עדכון טבעי קלוע טבעי

לאחר מכן, יש לנו עוד עדכון מדהים. הפעם השיער מעוצב לפיתולים שטוחים ופיתולי אאוט. ואז השיער מורם והוא מאובטח בעזרת סיכות בובי. זה רעיון פשוט ומדהים. תסרוקת זו תהיה מושלמת לאירוע מיוחד. אתה יכול ליצור מחדש את זה או להתנסות ולנסות ליצור עדכון מעוות משלך.

Updo קלוע טבעי מדהים

מָקוֹר: @rayann410

17. קוקו קלוע עם צמות דקות

רעיון השיער הבא הוא עוד קוקו מהמם. הפעם השיער כולל צמות דקות וארוכות מאוד והן הוכנסו לקוקו גבוה. אנחנו אוהבים את הצמות הדקות כי הן פשוט מעניקות לקוקו מראה אופנתי וייחודי. שחזור את הקוקו הזה או שאנו חושבים שזה ייראה מדהים עם צבע אומבר כמו כחול או בלונדיני.

קוקו קלוע עם צמות דקות

מָקוֹר: @adelinaisack

18. צמות קורנו עם חלקי זיג זג

דרך מצוינת לגרום לשיער שלך להיראות ייחודי היא באמצעות דפוסים שונים עבור החלקים שלך. כאן יש לנו צמות קורנו שמנמנות עם חלקי זיג זג. כפי שאתה יכול לראות, הזיג זג נראה כל כך אופנתי והם ממש מגזימים את הצמות הפשוטות. אתה יכול להשאיר את זה פשוט ככה או שאתה יכול להפוך את הסגנון לקצה עוד יותר על ידי הוספת צבע. אומברה אפורה כסופה תיראה מהממת עם צמות כאלה.

צמות קורנו עם חלקי זיג זג

מָקוֹר: @queenlecreations

19. שתי צמות קורנרו שמנמנות

התסרוקת הבאה פשוט יפה. אז בשביל זה יש לנו שתי הזנות בצמות המאובזרות עם קונכיות וטבעות שיער מדהימות. זה עוד תסרוקת קלה ללבוש שתתאים לכולם. יש הדרכה לצמות אלה בדף האינסטגרם שלהלן, כך שתוכל ליצור מחדש את הלוק הזה בעצמך. צמות כאלה יהיו מושלמות לקיץ.

שתי צמות קורנרו שמנמנות

מָקוֹר: @ברוסיה

20. צמות קופסת האלה ארוכות

תנו לשיער שלכם מהפך גלאם עם צמות כאלה! השיער מעוצב לצמות ארוכות מאוד ויש גם תלתלים משוחררים משגעים. חלק מהצמות מאובזרות גם עם חפתים מזהב. זהו סגנון הצהרת אמירות והוא יגרום לך להתבלט מההמון. זהו סגנון נוסף שייראה מדהים בצבע נועז יותר.

צמות תיבת האלה ארוכות

מָקוֹר: @braidsasyoulikeit

21. הצהרת יצירת הזנה בצמות

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תסרוקת שהציגה צמות קלועות. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה. כאן יש לנו גרסה נוספת של המראה. הפעם יש לנו צמות ארוכות ומלוטשות. יש גם קטע מהצמות המעוצבות לצמה גדולה יותר. כפי שאתה יכול לראות, זה נראה כל כך מסוגנן וייחודי. שחזור סגנון זה או שאתה יכול לנסות צמות קלועות עם דפוס אחר.

הצהרה על יצירת הזנה בצמות

מָקוֹר: @hairedhair

22. בוב קלוע אדום נועז

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת אדומה נועזת להראות לך. למראה זה, השיער קלוע ומעוצב לבוב. צד אחד של הבוב ארוך יותר משני המקנה לו מראה א -סימטרי אופנתי. לא רק זה, אלא שהצמות הן גם בגוון אדום לוהט ויש להן גם אביזרים. זהו רעיון כל כך מסוגנן לשיער והוא מושלם לנשים שאוהבות להצהיר.

בוב קלוע אדום מודגש

מָקוֹר: @nneunfiltered

23. לחמנייה צמה גבוהה

התסרוקת האחרונה שיש לנו להציג מציגה לחמניה נוספת. לחמנייה זו מעוצבת גבוה על הראש ולצמות יש דפוס פאנקי הן מתחת ללחמנייה והן על הראש. זהו עדכון אופנתי ומסוגנן שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות דפוס קלוע אחר.

לחמנייה צמה גבוהה

מָקוֹר: @fancy_claws

אנו מקווים שקיבלת השראה מהתסרוקות היפות הללו לנשים שחורות!