23 דוגמאות להבהרות שיער שיש להביא למספרת שלך

אם הסתכלת במראה על השיער שלך לאחרונה ומרגיש כאילו הוא נראה משעמם, משעמם ומשעמם, אז אנו באים לעזרתך! אחת הדרכים שבהן תוכל לפתור את בעיית השיער שלך היא באמצעות הדגשות שיער. הבהרה היא דרך מסוגננת לנסות צבע חדש, קלה יותר לתחזוקה מאשר צבע כללי והצבע החדש יאיר את שיערך. כדי לתת לכם קצת השראה, מצאנו 23 מתוך הרעיונות היפים ביותר לשיער השיער. תוכלו למצוא נקודות עיקריות לשיער כהה, שיער בהיר ויש גם כמה צבעים מרהיבים.

1. הבהרה בלונדינית יפה

ראשית יש לנו את התספורת הבלונדינית היפה הזו להראות לך. הצבע שמתחת להדגשים כהה למדי והצבע הבלונדיני הבהיר נוסף בחלקו העליון. למרות שהבלונדינית בהירה, היא תואמת את הגוון הכהה יותר והתוצאה היא תסרוקת למראה טבעי. שיער כזה יהיה מושלם לקיץ מכיוון שתקבל מראה מנשק.

גולת הכותרת הבלונדינית היפה

מָקוֹר: @stylesbymaddy

2. רעיון לשיער סגול

אם אתה מרגיש נועז ורוצה טרנספורמציה שלמה של השיער, עליך לשקול הבהרה תוססת כמו אלה. כאן יש לנו שיער כהה עם גוונים סגולים נוספים. כפי שאתה יכול לראות, הדגשים הסגולים נראים מהממים ובאמת גורמים לשיער לבלוט. סגול כהה כזה מתאים ביותר לצבעי שיער כמו שחור או חום. צבעי שיער אחרים צריכים ללכת על גוון בהיר יותר.

רעיון להבהרה סגולה

מָקוֹר: @hairbybrii__

3. הדגשים חומים של שיק

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי ומתוחכם יותר. למראה זה, השיער כהה מאוד ונוספו שיאים חומים בהירים לשיער. נקודות עיקריות כמו אלה יהיו מצוינות לשיער עייף שרק צריך הרמה. זוהי תסרוקת נהדרת לנשים הרוצות שיער מסוגנן וקל ללבוש.

הדגשים חומים שיק

מָקוֹר: @hairbybrii__

4. נקודות נחושת חמות

תבל את שיערך על ידי הוספת דגשים חמים כמו אלה. השיער שמתחת לגולת הכותרת הוא גוון חום יפה והדגשים בפועל הם גוון נחושת כהה. זהו רעיון שיער מדהים והצבע יהיה מושלם לסתיו ולחורף. הבהרה כזו תתאים לצבעי שיער חום ואדום.

דגשי נחושת חמים

מָקוֹר: @stylesbymaddy

5. בוב טרנדי מודגש

רעיון השיער הבא שלנו כולל גזרה וצבע אופנתיים. כאן יש לנו בוב כהה קצר עם הבהרה בלונדינית נוספת. אין כל כך הרבה הדגשות כך שהצבע הבלונדיני עדין למדי, אם אתה רוצה מראה נועז יותר, פשוט הוסף עוד בלונדינית. זוהי תסרוקת יפה וגם הגזרה והצבע יהיו מושלמים לקיץ. אתה כמובן יכול לנסות בוב כזה עם כל שיער ולהדגיש צבע.

תסרוקת בוב טרנדית מודגשת

מָקוֹר: @alexa.hamilton.hair

6. הבהרות נחושת בהירות

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא לוהטת ונועזת. למראה זה, השיער הוא בגוון אדום כהה והוא מודגש בצבע נחושת. גוון הנחושת בוהק הוא די בהיר ולכן השיער אכן אומר אמירה. זהו שילוב צבעים מדהים והדגשים כאלה מושלמים לנשים עם שיער אדום או ג’ינג’ר.

דגשי נחושת בהירים

מָקוֹר: @hairbyamyz

7. רעיון מדגיש בלונדיני בהיר

אם רצית לנסות בלונדינית אבל לא רוצה לצבוע את כל השיער שלך, אז הדגשים מושלמים עבורך. כאן יש לנו שיער כהה עם תוספות בלונדיניות נוספות. הבלונדינית תאיר את שיערך אך עדיין יש לך את הצבע הטבעי שלך מתחת. בנוסף, אם תחליט שהבלונדינית לא בשבילך, אז היא תגדל.

רעיון מדגיש בלונדיני בהיר

מָקוֹר: @hairbybrii__

8. דגשים חומים בהירים מסוגננים

לאחר מכן, יש לנו מראה חום בהיר נוסף. תסרוקת זו כוללת שיער כהה בשורש ונוספו שיאים חומים בהירים בהמשך השיער. מכיוון שהשיער הטבעי וגולת הכותרת שחומים, הם מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת ומעניקים לשיער מראה טבעי. שיטה זו עובדת עם כל צבע שיער למעט שחור. לכן, לא משנה מה צבע השיער הטבעי שלכם, נסו לבחור דגשים בהירים רק בכמה גוונים.

דגשים חומים בהירים מסוגננים

מָקוֹר: @kellymassiashair

9. רעיון הדגשים ורודים וכתומים

אולי כל התסרוקות במראה הטבעי הן לא בשבילך ואתה רוצה שהשיער שלך יהיה ייחודי יותר? אם זה נשמע לך, אז אתה צריך לבדוק את התסרוקת הבאה. למראה זה נוספו לשיער הבהרות ורודות, סגולות וכתומות. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הבהיר הזה והוא יתאים לכל אחד. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לבחור בצבעים שונים. בחר בגוון אחד בלבד אם זה נועז מדי לטעמך.

רעיון הדגשים ורודים וכתומים

מָקוֹר: @stylesbymaddy

10. הבהרה בלונדינית בהירה

העניקו לשיער שלך מראה קיצי וחוף עם דגשים כאלה. השיער הטבעי כהה למדי והתווספו נקודות עיקריות בלונדיניות בהירות מאוד. כפי שאתה יכול לראות, הצבע הבלונדיני נראה מדהים עם הגלים במרקם. זהו רעיון שיער מסוגנן וקל ללבוש ואתה יכול כמובן לנסות אותו גם עם שיער חלק.

הבהרה בלונדינית בהירה

מָקוֹר: @jmalonehair