21 עיצובים מגניבים לחיתוך לנשים מבאסות

החתך הפך להיות אחד מתסרוקות החובה לנשים. תסרוקת חתוכה כוללת שיער מגולח בצידי הראש או בחלק האחורי של הצוואר, אתה יכול אפילו לגלח גם את כל האזור. השיער בחלקו העליון של הראש אינו מגולח ויכול להיות באורך כלשהו החל מגזירה ועד אורך בינוני. זהו רעיון שיער מגניב ועצבני שמתאים במיוחד לנשים שרוצות לנסות גזרה אופנתית וחדשה. אנחנו אוהבים את התסרוקות האלה ויודעים שגם אתה, אז מצאנו 23 מהעיצובים הטובים ביותר לחתוך לנשים. תוכלו למצוא קיצורים אופנתיים, דוגמאות מגולחות פרחוניות ועוד!

1. שיק בלונד שיק

התסרוקת הראשונה שיש לנו להראות לך כוללת גזרה בלונדינית אופנתית. למראה זה, השיער מגולח סביב הצדדים. השכבות העליונות של השיער נותרו ארוכות יותר וחותכות לסגנון בוב קצר וחמוד. עם שיער כזה אתה מקבל את הטוב משני העולמות. אתה יכול לקבל סגנון בוב אבל נסה גם את החתך האופנתי. צור מחדש את המראה הבלונדיני או השתמש בצבע אחר על פי בחירתך.

תחתון שיק בלונדיני

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

2. עיצוב לוטוס תחתון

בעת בחירת תסרוקת חתוכה, ניתן לגלח את השיער פשוט או לבחור עיצוב ייחודי כמו זה! השיער ארוך בחלקו העליון ושכבות השיער התחתונות ליד הצוואר נגלחו. באזור השיער המגולח נוצר עיצוב לוטוס. כפי שאתה יכול לראות, הלוטוס נראה כל כך אופנתי והתסרוקת באמת אומרת אמירה.

עיצוב לוטוס תחתון

מָקוֹר: @hairmastertanya

3. רעיון נועז לשיער סגול

אם אתה מרגיש תעוזה, אז למה שלא תנסה גזרה וצבע אופנתי חדש ?! אתה יכול ללכת על משהו בדיוק כמו זה! השיער מגולח סביב הצדדים ולשיער בחלקו העליון יש אורך שיושב ממש מעל הסנטר. לא רק זה, אלא שהשיער נצבע גם בגוון סגול מהמם! הצבע והגזרה מהממים וזה בהחלט יגרום לשיער שלך להתבלט! צור מחדש את המראה הסגול הזה או נסה צבע תוסס אחר.

רעיון נועז לשיער סגול עם חתך תחתון

מָקוֹר: @the.oliviadanielle

4. חיתוך פיקסי קאט

חתכים ופיקסיות הם מאוד פופולריים, אז שלבו בין השניים ותקבלו תסרוקת חובה! השיער קצר למדי בשכבה העליונה והוא מגולח מסביב לשני הצדדים והגב. הפוני ארוך ושטף את הצד. אנחנו אוהבים את סגנון המרקם וחושבים שהוא ייראה אופנתי מאוד על כל אחד. נסה את החתך הפיקסי השחור האופנתי או בחר בצבע נועז יותר. כך או כך, זה ייראה סופר מסוגנן.

תספורת קצרה עם חתך ופוני ארוך

מָקוֹר: @eliasvelloso

5. עיצוב כוכב מסוגנן

עיצוב אופנתי נוסף שניתן לחתור עליו הוא כוכבים. תסרוקת זו כוללת שני כוכבים מדהימים שהונחו על החלק האחורי של הראש. אנחנו אוהבים את הדפוס שנוצר. אתה יכול לנסות את עיצוב הכוכב הכפול הזה או שאתה יכול לבחור כוכב אחד. כמו כן, ניתן להשאיר את השיער בשכבות העליונות ארוך כמו מובלט או שאתה יכול לנסות גזרה קצרה יותר. פיקסיה תיראה מגניבה מאוד!

עיצוב אופנתי של כוכב תחתון

מָקוֹר: @hairmastertanya

6. תסרוקת ורודה חיה

אוהבים צבעי שיער מרהיבים? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו תספורת קצרה א -סימטרית עם חתך מגולח. השיער נצבע בגוון ורוד עז ובהיר. שילוב הצבע והגזרה הזה הוא אופנתי ונועז מאוד. אתה יכול לשחזר את העיצוב החתוך הזה עם כל תספורת קצרה אחרת ואם צבע שיער ורוד הוא לא בשבילך, אתה יכול לסלע את הצבע הטבעי שלך.

תספורת קצרה ורודה עם חתך תחתון

מָקוֹר: @kassiabarbo

7. די חתך עם צמות

אם אתה לא רוצה שהשיער שלך יהיה קצר מאוד, תוכל לנסות חיתוך כמו זה. השיער ארוך למדי בשכבות העליונות ורק חלק קטן מהשיער התגלח בחלק האחורי של הצוואר. אנחנו אוהבים את התבנית המשמשת לחיתוך, היא יפה מאוד, מסוגננת והיא תתאים לכולם. תסרוקת כזו תהיה מושלמת לקיץ והצמות יהיו נהדרות גם לפסטיבלים.

די חתך עם צמות

מָקוֹר: @hairmastertanya

8. רעיון שיער בלונדיני קצר

לאחר מכן, יש לנו עוד חיתוך מסוגנן וצבע מגניב להראות לך. זוהי תסרוקת א -סימטרית נוספת והיא שוב מגולחת סביב הצדדים. השיער צבוע גם בגוון בלונדיני מהמם. תסרוקת זו היא אחת האהובות עלינו מכיוון שהיא כה אמירה. אם הבלונד לא בשבילך, אתה יכול לנסות גוון חום בהיר חם יותר.

גזרה בלונדינית קצרה א -סימטרית

מָקוֹר: @sarah_louwho

9. רעיון תחתון לשיער טבעי קצר

דוגמה מסוגננת נוספת שתוכל לנסות הן קווים. להלן דוגמא אופנתית. למראה זה, השיער טבעי ועל האזור המגולח של השיער, נוספו כמה קווים. התבנית עדינה אך גורמת לתסרוקת להיראות ייחודית. שיער כזה יתאים לכולם ותוכלו אפילו להוסיף את אותו התבנית לצד השני למראה נועז יותר.

תחתון אופנתי לשיער טבעי קצר

מָקוֹר: @dreamcutsbarberlounge

10. חיתוך צבעוני

אם אתה אוהב להתבלט מהקהל ואוהב צבעי שיער בהירים, הרעיון הזה מושלם עבורך. הקטע המגולח של השיער הוא סגול, ורוד ובלונדיני. יש לו דפוס אופנתי ואמנותי מדי. שכבת השיער העליונה צבועה בהמון גוונים תוססים שונים וכמעט נראית כמו קשת. זו אחת התסרוקות המדהימות שראינו ואם אתה מרגיש מעז, נסה זאת. אתה כמובן יכול פשוט לקחת ממנו השראה ואולי לבחור דפוס דומה או אחד או שניים צבעים דומים לשיער שלך.

רעיון תחתון צבעוני

מָקוֹר: @isaac4mayor