43 עיצובים הציפורניים האדומות ביותר באקריליק לשנת 2020

אדום הוא אחד מצבעי הציפורניים הפופולאריים ביותר. במהלך השנים נוצרו גוונים אדומים חדשים ועכשיו תוכלו לבחור מתוך מגוון גוונים שונים החל מאדום קלאסי ועד לצבעים כהים ועצבניים. לא רק האדום נראה מסוגנן כפי שהוא, הוא יכול לשמש גם ליצירת ציפורניים אופנתיות. אנחנו אוהבים ציפורניים אדומות ויודעים שגם אתם עושים זאת, כדי לתת לכם קצת השראה לציפורניים ריכזנו 43 מתוך הציפורניים האדומות ביותר באקריליק האדום שנמצאו באינסטגרם. יש עיצוב ציפורניים שיתאים לכולם בין אם אתם אוהבים ציפורניים פשוטות או אמנות ציפורניים עם הרבה אבני חן. אז תסתכל, תרצה לנסות את כולם!

1. ציפורניים אקריליות מאט אדום

ראשית יש לנו ציפורניים מאט פשוטות ומדהימות אלה. הציפורניים הן בצורת ארונית וצבועות בגוון אדום בוהק. מאט אדום מאוד מסוגנן והוא יתאים לכולם. ניתן לשחזר את המראה האדום על כל צורת ציפורן, ואפשר גם לנסות גוונים אדומים שונים בגימור מבריק. אלה קלים ללבוש ציפורניים אקריליות אדומות.

ציפורניים אקריליות מאט אדום

מָקוֹר: @riyathai87

2. ציפורני אומברה אדומות כהות וצרפתיות

אחד הדברים הגדולים בצבע האדום הוא שהוא רב תכליתי. הגוונים האדומים השונים יתאימו לצבעים ודוגמאות רבות אחרות. להלן דוגמה מהממת. רוב הציפורניים הן אומברה צרפתית ושניים מהציפורניים צבועות בצבע אדום כהה ויפה. השילוב של האדום והאומברה מהמם ושיקי. שחזר את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בגוון אדום בהיר יותר.

ציפורני אומברה אדומות כהות וצרפתיות

מָקוֹר: @joannasnails

3. ציפורני נצנצים אדומים וכספיים מסוגננים

רוצים מסמרים הבולטים מההמון? אם כן, רעיון הציפורן הזה הוא בשבילך! חלק מהציפורניים אדומות והאחרות נוצצות כסופות. זה רעיון כל כך מדהים לציפורניים והוא מושלם לנשים הזוהרות.

ציפורניים אקריליות אדומות עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @hodanails

4. ציפורני ניאון אדום וגליטר

לאחר מכן, יש לנו מראה ניאון אופנתי להראות לך. הציפורניים הללו די קצרות ורובן צבועות בגוון אדום ניאון תוסס. ישנם שני ציפורני מבטא המכוסים בנצנצים כסופים. מניקור כזה יהיה מושלם לקיץ! ניתן לשחזר עם או בלי הגליטר ועל כל אורך וצורה של ציפורניים.

ניאון אדום וציפורני נצנצים

מָקוֹר: @joannasnails

5. ציפורניים אדומות מט

אם אתה מחפש עיצוב ציפורניים ייחודי, הציפורניים האלה יכולות להיות מושלמות עבורך. כל ציפורן צבועה בצבע אדום מאט חי עם מסמר מבטא נוצץ. צורת הציפורן הזו ידועה בשם ציפורני שקדים. אתה יכול לבחור כל צורת מסמר וכל צבע אדום לגרסתך של המניקור הזה.

עיצוב אלגנטי מאט אדום לציפורן

מָקוֹר: @loveeffectnails

6. ציפורניים אדומות מט עם אבני חן אדומות

אוהבים ציפורניים עם הרבה ניצוצות? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא. הציפורניים אדומות מאט וישנן שתי מסמרות מבטא המעוטרות באבני חן אדומות. לאחד הציפורניים יש דוגמה מסוגננת והשנייה מכוסה לחלוטין באבני חן. אנו אוהבים את הגבישים האדומים מכיוון שהם מעניקים למניקור מראה נועז וייחודי. ניתן לרכוש אבני חן אדומות באינטרנט אם אתה יוצר ציפורניים בבית.

ציפורני סטילטו אדומות מאט

מָקוֹר: @riyathai87

7. ציפורניים תוססות עם מסמר מבטא פרחוני

הרעיון הבא שלנו הוא תוסס ומסוגנן. רוב הציפורניים צבועות בצבע אדום מודגש ואחת הציפורניים בעיצוב מבטא פרח. מסמר המבטא לבן עם פרח אדום. זהו רעיון ציפורניים מגניב ואופנתי שיתאים לכולם. שחזור זה או שאתה יכול לנסות להשתמש באמנות פרחים שונה בשבילך מסמר מבטא.

ציפורניים תוססות עם ציפורן עם מבטא פרחוני

מָקוֹר: @philglamournails

8. גליטר מאט וזהב

לאחר מכן, יש לנו שילוב נוסף של אדום ונוצץ. למראה זה חלק מהציפורניים צבועות באדום כהה והאחרות מכוסות בנצנצים מזהב. נצנוצי הזהב והאדום מחמיאים זה לזה להפליא ויוצרים מראה סופר גלאם. מניקור כזה יהיה מושלם לעונת החגים.

ציפורני גליטר מאט וזהב

מָקוֹר: @joannasnails

9. ציפורני כרום אדומות

מחפשים עיצוב ציפורניים אופנתי? אז המראה הבא הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים המכוסים בכרום אדום סופר מסוגנן. אנחנו אוהבים כרום כי זה נותן לציפורניים מראה נועז ועתידני. אתה יכול לקבל כרום אדום בכל גוון, אדום חי כמו מוצג יתאים לכולם.

ציפורני כרום אדומות

מָקוֹר: @chaunlegend

10. ציפורני דובדבן אקריליק אדום

רעיון הציפורן הבא הוא אופנתי ושיקי! כל הציפורניים אדומות כהות מבריקות למעט אחת. לציפורן המבטא עיצוב פולקה חמוד ולבן עם דובדבן קטן. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה מכיוון שהן אומנותיות ומושלמות לקיץ. עיצוב הציפורן הזה ייראה נהדר על כל צורת ציפורן ואורך הציפורן.

ציפורני דובדבן אקריליק אדום

מָקוֹר: @nailfashionby ג’ני