43 צללית יפה נראית ליום וערב

תמיד מחפש השראה לאיפור? אז זה המקום המושלם בשבילך! מצאנו 43 ממראות הצלליות המדהימים ביותר שיצרו אמני איפור באינסטגרם. יש רעיון לצלליות שיתאימו לכולם, החל מנצנוצי גלאם, ועד אייליינרים נועזים וצבעי צללית בהירים. אתה יכול ליצור את המראה האיפור הזה בעצמך בבית ויש רעיונות מושלמים לחדשי איפור ולמקצוענים בכל מוצר. למה אתה מחכה? תסתכל ותראה איזה מראה צללית חדשה אתה רוצה לנסות!

1. מראה צללית זהב וסגול

מראה הצללית הראשון שיש לנו להראות לכם הוא גלאם, צבעוני ומסוגנן. בעפעף העליון יש תערובת ברונזה חמימה עם אייליינר סגול בולט בעוד שבקו הריסים התחתון יש טאטא מהמם של צללית סגולה. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים של חומים, ארד וסגול כי זה יתאים לכולם. עיניים כאלה יהיו מושלמות לקיץ.

מראה צללית זהב וסגול

מָקוֹר: @alicjajmakeup

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס נורבינה פלטה, ABH Dipbrow Pomade בצבע חום אפר וסמינקו ריסים בטוויגי.

2. עיני ברונזה יפות עם אייליינר שחור

לאחר מכן, ברשימת מראה הצלליות שלנו הוא הרעיון המדהים הזה לנשים עם עור ועיניים כהים יותר. רעיון האיפור הזה כולל גווני ברונזה מהממים עם קליק אייליינר קלאסי וריסים יפים. הגוונים החומים בשימוש רק מחמיאים לעיניה ולגוון העור שלה בצורה מושלמת. זה יהיה נהדר לעונת הקיץ ולחופשות. כמובן שניתן לשחזר את המראה בכל גוון עור וצבע עיניים.

עיני ברונזה יפות עם אייליינר שחור

מָקוֹר: @jasmijniris

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס דיפברו בצבע חום כהה וצלליות ABH בגווני ריאלגר, עין הנמר וגולדן נחושת..

3. הצהרת עיניים וריסים מדהימים

אם אתה רוצה עיניים יוצרות אמירות שיגרמו לך להתבלט מההמון, אז המראה הזה יכול להיות מושלם עבורך. העיניים כוללות תערובת מדהימה של צלליות ירוקות וכהות. יש גם טאטא של נצנצים ואייליינר שחור עז. זה מראה מדהים והגוונים הירוקים סופר מסוגננים. איפור כזה יהיה מושלם ללילה או לאירוע מיוחד שבו אתה רוצה להרשים.

הצהרה עושה עיניים וריסים מדהימים

מָקוֹר: @makeupbyalinna

המוצרים המשמשים: Morphe 35M Boss Mood Palette, Lit Cosmetics קרם קרמל נצנצים, אנסטסיה בוורלי הילס דיבראו פומדה בצבע חום כהה ולילי ריסים בקרמל.

4. רעיון איפור עיניים כחולות נועזות

אוהבים ללבוש צבעים עזים? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא שלנו. בעיניים אלה יש שילוב של צלליות כהות בגווני חום וכתום. המראה סיים עם נצנוץ כחול תוסס וריסים יפים. אנחנו אוהבים את הכחול כי הוא בהיר, זוהר וייחודי. צללית עיניים כזו תראה מדהים על כל אחד.

רעיון איפור עיניים כחולות נועזות לעיניים חומות

מָקוֹר: @chelseasmakeup

מוצרים בשימוש: Benefit Cosmetics עפרון גבות להוכחת גבות בגוון 6, לוח Morfhe x ג’יימס צ’ארלס ללא גוונים ללא שעועית, ספוקי וקולה, Glitter Realm Cosmetics Blue Glitter ו- Luxy Lash Lashes ב- Lil Miss Drip.

5. איפור עיניים של חתול סופר גלאם

הרעיון הבא שלנו זוהר מאוד! כאן יש לנו איפור עיניים יפהפה במראה וינטאג ‘. העיניים כוללות קפל חיתוך מסוגנן וישנה קפיצה דרמטית של אייליינר לחתול. זהו רעיון איפור מהמם וזה יהיה מושלם לבלות בלילה. אייליינר כזה ידרוש סבלנות ותרגול אבל התוצאה הסופית תהיה שווה את זה. יש הרבה הדרכות, עצות וטריקים מקוונים שיעזרו לך.

איפור עיניים של חתול סופר גלאם

מָקוֹר: @jasmijniris

המוצרים המשמשים: אנסטסיה בוורלי הילס דיפבראו בצבע חום בינוני, צלליות איפור קוסמטיקה של איפור קוסמטיקה ב- Latte ו- Brownie Points, צלליות ABH בבלאן ווניל, סיגמא ביוטי ג’ל ליינר במרושעות וריסים מלכותי יסמין.

6. מראה צללית ורוד וסגול מסוגנן

רוצה מראה איפור המציג את חוש הסגנון הייחודי והצבעוני שלך? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו מראה צללית בהירה הכוללת גוונים סגולים, שמפניה וורודים. יש גם טאטא של אייליינר שחור. זהו רעיון איפור תוסס ומהנה שיגרום לאמירה מסוגננת, במיוחד בחודשים חמים יותר. שחזור את כל הלוק או שאתה יכול אפילו לנסות רק ורוד ושמפניה או סגול ושמפניה. שימוש בשני צבעים בלבד יחליש אותו מעט עבור איפור יומיומי.

מראה צללית ורוד וסגול מסוגנן לקיץ

מָקוֹר: @annybeeutee

מוצרים בשימוש: סיפון סקרלט 13 וג’ולי זוהר.

7. איפור עיניים זהב נצנצים

הוסיפו קצת ניצוץ למראה שלכם עם איפור עיניים כזה! כאן יש לנו עיניים שנשמרות די פשוטות. יש גם טאטא של נצנצים עם אייליינר שחור וריסים עדינים. זהו מראה יפה שיתאים לכולם. זה ייראה מדהים ללילות בחוץ, מסיבות וזה יהיה נהדר גם לעונת החגים. צללית נראית כך שניתן ליצור זאת עם כל צבע נצנצים.

איפור עיניים מזהב זהב

מָקוֹר: @chelseasmakeup

מוצרים בשימוש: Benefit Cosmetics Precisely My Brow Pencil בגוון 6, פלטת BBA של Natasha Denona עם גוונים טוסק, קוקו ונמש, Glitter Realm Cosmetics Glitter in Sparkling Orange, NYX Comestics Epic Ink Liner ו- Huda Beauty Lashes in Jaclyn.

8. לוק איפור עיניים נצנצים כסופים

אם יש לך אירוע מיוחד המתקרב ואתה רוצה איפור עיניים שיצליח, אז זה יכול להיות מושלם עבורך. העיניים המוצגות כאן נוצצות ויפות. העפעף העליון מכוסה בנצנצים כסופים ויש תערובת צלליות כהות, גם קו הריסים התחתון כהה. מראה זה מסתיים באייליינר שחור וריסים מדהימים. זהו רעיון איפור מסוגנן ומאופיין שייראה מדהים על כל אחד.

מראה איפור עיניים כסוף נצנצים

מָקוֹר: @amorbeautymua

המוצרים המשמשים: נצנצים הקוסמטיים שלי, גליטר קוסמטיקה של Eye Kandy ב- Lobreaker and Confetti, איפור פשע ליים נצנצים, אנסטסיה בוורלי הילס לוח צבעים, ABH Ash Brown Brown Due, Oh Honey Lashes. אתה יכול לבדוק את היסודות והברונזרים המשמשים בעמוד המאפרת למעלה.

9. צללית ארד חפש עיניים כחולות

לאחר מכן, יש לנו מראה צללית מסוגנן להראות לך. בעפעף העליון תערובת צלליות ברונזה, כתומה ושחורה והאיפור מושלם עם ריסים מלאכותיים. זה מראה די פשוט כי אין אייליינר נועז, אבל הצבעים בהם משתמשים יוצרים אמירה בעצמם. עיניים כאלה קלות ללבוש ותערובת דומה תתאים לכל גווני העור וצבעי העיניים.

צללית ברונזה חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @sarahanne616

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס תת -תרבות ופלטות רנסנס מודרניות.

10. רעיון לאיפור עיניים נוצץ

מראה האיפור הבא מסוגנן, נוצץ ואלגנטי. כאן יש לנו קפל בגזרת נצנצים עם ניצוצות זהב ואייליינר שחור עז. איפור העיניים מסתיים גם בריסים מדהימים וארוכים. זהו רעיון איפור מהמם והוא יהיה נהדר למסיבה. זה יהיה מושלם גם לערב ראש השנה.

רעיון לאיפור עיניים נוצץ לעיניים חומות

מָקוֹר: @jasmijniris

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילס דיפברו בצבע חום כהה, פלטת Tarte Cosmetics Tarteist Pro, Lit Cosmetics Glitter במשאלות שמפניה, ליינר סיגמא ביוטי ג’ל בריסים של אוסף הברבורים השחורים והשחורים..