23 דרכים יצירתיות ללבוש ציפורניים בצבע ורוד ולבן

11. ציפורני טפטוף חמודות

אוהבים ציפורניים חמודות? אז אלה מושלמים עבורך! רעיון מניקור זה כולל ציפורני טפטוף לבנות וורודות עם מסמר מבטא ורוד אחד בכל יד. הטפטופים מסוגננים, יפים ומהנים. המראה הזה מזכיר לנו גלידה ופינוקים מתוקים אחרים בגלל המפזרים. כדי ליצור את עיצוב הטפטוף בעצמך, תוכל לחפש הדרכות מקוונות.

ציפורני טפטוף חמודות, ורודות ולבנות

מָקוֹר: @nailsrnd

12. ציפורניים לבנות עם עיצובים טרנדיים טרנדיים

מוקדם יותר בפוסט הציגנו ציפורניים ורודות בעיצוב פס יצירתי. הנה עוד דרך בה תוכלו להשתמש בטכניקה זו ליצירת מראה אופנתי. הציפורניים האלה כולן לבנות עם מסמר מבטא אחד מצד אחד ושניים מצד שני. העיצוב בעל קווים שחורים עם אזורים קטנים בצבע ורוד. זהו רעיון אמנותי ומסוגנן. אנחנו אוהבים את המראה הזה.

ציפורניים לבנות עם עיצובים טרנדיים טרנדיים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

13. ציפורניים ורודות ולבן נצנצות אומבר

לאחר מכן, יש לנו מבט נוצץ נוסף. רוב הציפורניים המוצגות כאן הן לבנות עם ציפורני מבטא נוצץ ורוד. הזוהר הוורוד נראה מדהים עם הלבן ויוצר עיצוב אומבר. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לשים את הברק הוורוד על כל הציפורניים.

נייטרס ציפורניים ורודות ולבנות

מָקוֹר: @margaritasnailz

14. עיצוב ציפורן משיש ורוד ולבן

הרעיון הבא שלנו הוא ייחודי ונועז! לכל הציפורניים עיצוב שונה כולל שיש ורוד בהיר ולבן מאט, אבני חן וורוד תוסס מאט. אנחנו מאוד אוהבים את המראה הזה, במיוחד את עיצוב השיש. מניקור כזה ידהים את כל מי שרואה אותו!

עיצוב ציפורן משיש ורוד ולבן

מָקוֹר: @nailsbynanette

15. עיצוב שברון ורוד, לבן ונוצץ

אמנות שברון כל כך פופולרית לציפורניים ועם מניקור כזה נוכל לראות מדוע! הציפורניים המוצגות כאן הן ורוד בהיר עם שני ציפורני שברון. למראה זה השברונים לבנים עם נצנצים. זהו רעיון זוהר ואופנתי שיתאים לכולם. נסה ליצור מראה דומה לזה או שאתה יכול להשתמש בוורוד תוסס יותר. תוכל גם לבדוק את הלקים המשמשים בעמוד למטה.

עיצוב ציפורני שברון ורוד, לבן ונוצץ

מָקוֹר: @melimelr

16. מסמרים אומבריים צרפתיים אלגנטיים

מחפשים ציפורניים מהודרות? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. ציפורני השקד הן בגוון ורוד בהיר מאוד עם תערובת אומברה לבנה. אם תנסו ציפורניים כאלה בבית, תזדקקו לק ורוד בהיר, לק לבן וספוג. עיצוב הציפורניים הזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד כמו נשף או חתונה.

ציפורני Ombre צרפתיות בהירות ולבן

מָקוֹר: @מסמר_שמש

17. ציפורניים ורודות תוססות עם עיצוב מבטא לבן

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה פסים מגניב. עבור מניקור זה כל הציפורניים למעט אחת צבועות בגוון ורוד תוסס. מסמר המבטא לבן עם שני פסים שחורים ואחד ורוד. זה רעיון כל כך אופנתי ומסוגנן. עיצוב כזה יתאים לכל הציפורניים ותוכל לבדוק באילו לקים שימשו ליצירת המראה בדף האמן המוצג להלן.

ציפורניים ורודות תוססות עם מסמר מבטא לבן

מָקוֹר: @glittr

18. ציפורניים ורודות ולבן נוצצות

רעיון הציפורן הבא שלנו מלא בגליל וזוהר. לכל מסמר עיצוב שונה הכולל צבעים ורודים ולבנים, נצנצים, אבני חן ועוד. הנצנצים והגבישים יתנוצצו יפה והמראה הזה יהיה מושלם למסיבות, לילות ואירועים מיוחדים אחרים.

ציפורניים ורודות ולבן נוצצות

מָקוֹר: @merlin_nails

19. ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם ציפורן הדגשה לבנה אלגנטית

ורוד ולבן יכול להיות שילוב כה אלגנטי. ציפורניים אלו באורך בינוני וצבועות בגוון ורוד בהיר. ישנם גם שני מסמרים עם מבטא הכוללים עיצוב לבן מדהים. אנו חושבים שמניקור זה נראה יפה ורומנטי. ציפורניים כאלו יהיו בחירה מצוינת לחתונות ולאירועים מיוחדים אחרים.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר

מָקוֹר: @מסמר_שמש

20. ציפורני אהבה

אם כבר מדברים על רומנטיקה, הציפורניים הבאות שלנו כוללות את המילה אהבה בלבן. זהו רעיון ציפורניים חמוד במיוחד שניתן ללבוש ללילות תמרים ויום האהבה. אתה יכול לבדוק הדרכה כיצד ליצור את המראה החמוד והמסוגנן הזה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה!

אהבה ציפורניים

מָקוֹר: @polishedtwins

21. ציפורניים ורודות עם ציפורן מבטא פרח

אוהבים ציפורניים פרחוניות? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. ציפורניים אלו הן ורוד בהיר במיוחד עם מסמר מבטא אחד. ציפורן המבטא מעוצבת בעיצוב פרחוני עדין. ליצירת מראה דומה ניתן להשתמש במדבקות ציפורניים. זהו רעיון מניקור מדהים ומשהו דומה יוסיף אלגנטיות למראה שלך.

ציפורניים ורודות עם מסמר מבטא פרח

מָקוֹר: @amur_nails

22. עיצוב ציפורניים ורוד ולבן מתכתי

לאחר מכן, יש לנו רעיון מדהים לציפורניים. הציפורניים כאן צבועות בשלושה גוונים מהממים – ורוד מתכתי, לבן וזהב נצנצים. זהו רעיון חמוד שקל לשחזר אותו שיתאים לכל צורת ציפורן. אנחנו אוהבים את העיצוב הפשוט הזה!

עיצוב ציפורניים ורוד ולבן מתכתי

מָקוֹר: @מסמר_שמש

23. ציפורני שיש ורודות אופנתיות

רעיון הציפורן האחרון שעלינו להראות לכם שהם ציפורני השיש האופנתיות האלה. למראה זה הציפורניים ורודות תוססות, לבנות, כסופות ושיש ורוד ולבן. זהו רעיון ציפורניים יפהפה המושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. לשחזר את כל המראה או רק את אמנות השיש.

מסמרים משיש ורוד אופנתי

מָקוֹר: @nailsbykatrins

אנו מקווים שמצאתם רעיון מסמר ורוד ולבן מסוגנן לנסות!