45 רעיונות לאיפור זוהר לערב ראש השנה

11. קפל גולד נצנצים מזהב

כאשר אתה מסתכל על לבישת נצנצים, וודא שאתה מתאים את האיפור שלך לאירוע. אנו יודעים שאתה רוצה להיראות במיטבך בכל עת, אך סבתא שלך כנראה לא תעריך את קפל הגליל הזהב שלך בחצי מהכמות שלך. יחד עם זאת, ללבוש נצנצים יכול להיות יותר מדי למראה ביום, אז אולי שמור על איפור מושתק לאורך כל היום, והוסף את הניצוץ הנוצץ הזה לערב.

איפור עיניים זהב גליטר גזור קמט לחגים

מָקוֹר: @audreystylesxo

המוצרים המשמשים: Morphe 35W Palette, אניה הנוזלים של באלם שווינג, רירית נצנצים של קאובוי של עירוני דקאי ורילי Ghalichi Mykonos ריסים.

12. איפור עיניים אלגנטי לעיניים כחולות

נצנצים ללא כל סוג של פריימר או דבק נצנצים הם רעיון ממש גרוע, במיוחד סביב העיניים. נצנצים רופפים הם לעתים קרובות האשם הגרוע ביותר לכך, ולא יעבור זמן רב עד שתמצא את עצמך עם נגיעה של נצנצים בעין, מה שגורם לעיניים שלך לרוץ, ואז המסקרה שלך תהיה לאורך כל הפנים שלך. איזה אסון מוחלט! אתה תמיד יכול להשתמש במגע של תרסיס הגדרה על מברשת האפליקטור שבה אתה משתמש כדי למרוח את הנצנצים, וזה גם יעזור לשמור אותו במקום על העיניים שלך. לחלופין, בוגד מעט עם אייליינר נוצץ במקום. אף אחד לעולם לא ידע את ההבדל!

איפור עיניים שחור וכסף חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @ג’ורג’יארוס

מוצרים בשימוש: צללית איפור חנון בסלע, צלליות ABH בנור, חום עמוק, חום וטאפה חמה, צמד עיניים במינון הצבעים בפיקסי אבק, סיגמא ליין אייס ליינר באגדה וריסים של הודא ביוטי פארה..

13. לוק קלאסי – עיני זהב & שפתיים אדומות

אם אתה לא אוהב אבקת נצנצים רופפת, אבל אתה עדיין רוצה לנצנץ עם רעיונות האיפור הזוהרים האלה לראש השנה, בחר בג’ל נצנצים ולא באבקה. לחלופין, מערבבים מעט דבק ריסים (הקטן ביותר) עם קצת נצנצים, ויהיה לכם אותו סוג של אפקט. כאשר אתה הולך לישון בלילה, הדבק יתקלף מהפנים שלך, והנצנצים יתקלפו מיד איתו! לא עוד כריות נוצצות!

לוק פשוט לאיפור קלאסי לחגים וערב השנה החדשה

מָקוֹר: @cakeyconfessions

עיניים: פלטת אבק כוכבים מול מדי (מילניאל, נברשת, הרצועה, פנינה ורודה וגולדן נאגט), ריחות הודה ביוטי סקרלט.. 

שפתיים: שפתון ג’רארד קוסמטיקס ב- Fire Engine.

14. זהב כהה

אתה יכול לערבב ולהתאים את רעיונות האיפור הזוהרים שלך לראש השנה, ולבחור צבעים וגוונים התואמים את התלבושת שלך. מצד שני, אתה יכול להגיד ‘לדפוק את החוקים!’, ולתבל לגמרי את העניינים. איפור זהב זהוב, למשל, יכול להתלבש בקלות עם מספר גווני לבוש חגיגיים – שחור, זהב, אדום, ירוק, סגול, צריך להמשיך?

חפש איפור עיניים זהב כהה לערב השנה החדשה

מָקוֹר: @דניטסלבה

מוצרים בשימוש: מברשות Morphe 35W Palette, אייליינר נוזלי BALM, e.l.f. אייליינר נוזלי קוסמטיקה בנחושת.

15. אפור & משולב כסף

וכשאתה לא מרגיש זהב, מה עם כסף? ערבוב של אפור כהה עם שיזוף כסוף בהיר יותר או אבקת נצנצים יעניקו לך מראה מהמם בדיוק כמו זה. ואפקט הניצוץ הופך אותו לאחד מרעיונות האיפור הזוהרים המושלמים לערב ראש השנה! אתה עשוי למצוא כסף כסף מעט יותר קל ללבוש, במיוחד אם אתה חדש בעולם המתכת. קל יותר לעשן את הכסף שלך לעין מעושנת, ולכן הוא מושלם להרבה אירועים שונים-ניו יורק היא רק אחת מהן!

רעיון איפור עיניים אפור וכסף לערב השנה החדשה

מָקוֹר: @laurabadura

מוצרים בשימוש: NARS NARSissist Palette Pigment (מכסה), אפרסקים&צל קרם בדיסקו, בית הריסים בפיית נואר.

16. הדרכה שלב אחר שלב

אם תהיתם מהי הדרך הקלה ביותר לקבל מראה איפור יפה וקל לערב השנה החדשה, מה דעתכם על הדרכה קטנה זו? אתה יכול להחליף את הגוונים והגוונים שהם משתמשים בהם בכל גוונים וצבעים שתרצה, אך בעקבות אותו רעיון – גוונים כהים יותר בשקע, גוונים בהירים יותר לכיוון הפינה הפנימית, ותראה נפלא וערני יותר בו זמנית זְמַן!

מדריך איפור שלב אחר שלב לערב ראש השנה

מָקוֹר: @makeupby_av

המוצרים המשמשים: לוח הגדרות Jeffree Star Cosmetics Beauty Killer.

17. עיני כסף + שפתיים כהות

בדרך כלל מקובל להשאיר את העיניים ניטרליות יחסית כשיש לך שפתיים גדולות ואמורות, אבל המראה הזה זכה מעט לטיפול נוצץ. הוא עדיין נייטרלי יחסית, בגוונים זהובים, עירומים ובז ‘, אבל התוספת של הניצוץ הזה מונעת ממנו להיות יותר מדי יום.

עיני כסף ושפתיים שזיפים כהים חפשו חגים

מָקוֹר: @amadea_dashurie

עיניים: לוח צבעים מבריק וקסום של סיגמא, אייליינר ג’ל מרושע וריסי Huda Beauty Carmen.

שפתיים: גלוס ABH ב- Venom.

18. קמט חיתוך נצנצים

עד כמה היד שלך יציבה? עם אייליינר נצנצים נוזלי נכון, או אפילו קצת דבק נצנצים ואבקה רופפת אם היית מספיק אמיץ, תוכל ליצור רעיונות איפור זוהרים לערב השנה החדשה כמו זו. זו בעצם שכבה נוספת של אייליינר, המעתיקה את הזרימה והצורה הטבעית של האייליינר השחור, אך מרפדת את השקע במקום, רק בקו כאן הגוונים הכהים והבהירים יתמזגו יחד.

כסף איפור עיניים עיטור נצנצים כסף לחפש סילבסטר

מָקוֹר: @makeupthang

מוצרים בשימוש: פלטת בון בון שוקולד מול פנים בכמהין שקדים, יריעות סאטן ואלוהות, TheBalm Meet Matt (e) פלטת טרימוני במאט ריד, נצנצים של מתכת כבדה אורבנית בגלאם רוק וריסים איקוניים של House of Lashes. 

19. עיניים דרמטיות + שפתיים בעירום

וכאשר יש לך עיני אמירה גדולות, תמיד כדאי לשמור על השפתיים שלך ניטרליות, במיוחד אם אתה מתנסה במראות גדולים ונועזים בפעם הראשונה. אתה לא רוצה להגזים מדי, בעיקר כי אתה לא תרגיש בטוח, אלא גם כי זה ימנע ממך לנסות את המראה שוב. בחר תכונה אחת על הפנים שלך – עיניים או שפתיים, ולכי על איפור ההצהרה הגדולה רק על אחת מהן. כאשר אתה בוחר אחד ומשאיר את השני בעירום או ניטרלי יחסית, אתה הופך את הלוק שלך להרבה יותר קל ללבוש. אתה יכול ללכת גדול יותר ונועז יותר בעיניים, למשל, כאשר השפתיים קצת יותר מושחתות.

עיני זהב דרמטיות ושפתיים בעירום

מָקוֹר: @roseandben

20. ליינר גליטר + שפתיים ורודות

זוכר שאמרנו על אייליינר הנוצץ הזה בקפל החתך? ובכן, הנה דרך קצת אחרת ללבוש אותו – הוספת שכבה נוספת למראה האייליינר הרגיל שלך. זו רק תוספת של שורה נוספת של אניה – זה מעל האונייה השחורה שהיית עושה באופן טבעי ביום יום. יו תוכל לעשות את האונייה השחורה דקה יותר ממה שהיית עושה בדרך כלל כדי לפצות על שכבת הציפוי הכסופה הזעירה הזו, או שאתה יכול להפוך אותה לגדולה ונועזת יותר. זה לגמרי תלוי בך.

רעיון לאיפור עיניים של גליטר ליינר לערב ראש השנה

מָקוֹר: @rubina_muartistry

עיניים: Jouer Cosmetics Creme עפרון צלליות באוונגרד, פלטת מאסטר מאת מריו, אניה נצנצים של Rxycosmetics ב- Sliver Dust.

שפתיים: שפתון נוזלי של Jouer Cosmetics Long-Wear Lip Lip in Cassis.