45 עיצובי ציפורניים מאט מגניבים להעתקה בשנת 2019

11. מאט נייטרלי & לבן

לפני שתתחיל בעיצובים של ציפורניים מאט לשנת 2019, וודא שאתה מבצע את עבודת ההכנה. הלק המט שלך לא יתייבש כראוי או באופן שווה אם הוא נכנס לשמן עם מים. למעשה, השניים הולכים יחד בדיוק כמו שמן ומים – זה שילוב גרוע.

עיצוב ניטרלי ולבן מט לציפורניים קצרות

מָקוֹר: pinterest.com

12. טיפ צרפתי בורדו בצבע מאט ומבריק

שני טרנדים שעובדים כל כך טוב יחד הם גימורים מאטים ומבריקים. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה-עיצוב כל כך פשוט אבל עדיין מאוד מושך את העין. למעשה, אנו חושבים שעיצובים אלה של ציפורניים מאט לסתיו וחורף הם מבריקים. לאחר שהחלת את גוון המט שלך, או את צבע הצבע האדום שלך עם מעיל גימור מט על החלק העליון, השתמש בקלטת לסימון הטיפים. לאחר מכן השתמש במעיל עליון מבריק כדי להבדיל. זה פשוט אך יעיל, ואנחנו די אוהבים את זה!

עיצוב ציפורניים טיפ טיפוסי ומבריק בורגונדי

מָקוֹר: @nailartguru

13. עיצוב מאט המושך את העין

לאחר שקיבלת את המאני המט שלך, למה שלא תשחק עם זה? הוסף קישוטים, זרוק קצת נצנצים לתערובת, למעשה, עשה מה שאתה אוהב. איך אתה יודע שזה לא ייראה נהדר? בדיוק – אתה לא. לכן אנו חושבים שאתה צריך להיות יצירתי. ציפורניים קצרות אלה ניתנות לניהול מושלם לסתיו ולחורף. ציפורניים ארוכות יותר הן כאב אמיתי בחלק האחורי כאשר אתה לובש כפפות בכל מקרה!

עיצוב ציפורניים זהב ושחור ניטרלי מאט

מָקוֹר: @noemihk

14. מסמר מבטא שיש

הנה דרך מצוינת להחיות גם מאני ישן – מה עם ניירי הציפורן הכסופים האלה? הם פשוט חתיכות דקות של מה שנראה כמו נייר כסף, בדרך כלל בכסף או בזהב, ואתה יכול פשוט להניח אותן על הציפורניים שלך כפי שאתה יכול לראות כאן. הם דרך מצוינת להוסיף משהו חדש למראה ישן, במיוחד אם יש לך נטייה לשמור על אותם גוונים או עיצובים של ציפורניים. אולי הגיע הזמן שתתחיל לחשוב מחוץ לקופסה?

עיצוב אמנות הציפורן באקסמבל שיש

מָקוֹר: @badgirlnails

15. עיצוב ניטרלי פשוט מאט

ואז אנו מגיעים לעיצובים הניטראליים הפשוטים האלה – מסמר שטח שלילי שנעשה בצורה כה עדינה, ייסלח לך על החמצתו. שוב, נייר מסמר או סרט דבק יהיה החבר שלך כאן, אבל אתה יכול לפנות את המרחב השלילי משחרר אם אתה חושב שיש לך יד מספיק יציבה.

עיצוב ציפורניים ניטראלי מאט לציפורניים ארוכות

מָקוֹר: @riyathai87

16. ציפורניים מאט בורגונדי + אבני חן זהב

הדרך המהירה ביותר לתבל את המאני שלך כמובן, היא להוסיף כמה אביזרים מבלבלים. לוקח רק רגע להפעיל אותם, ותוכל לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים ועיצובים. בנה אותם כך שהם יבלבלו בצורה מסובכת, או פשוט הוסף אבן חן לכאן ולכאן. הבחירה היא שלך – עשה זאת טובה!

ציפורניים ארונות מאט בורגונדי עם אבני חן זהובות

מָקוֹר: @classyclaws

17. ציפורניים מאט שחור ולבן

ציפורניים בשחור ולבן לעולם לא ייצאו מהאופנה, והמראה המונוכרום הזה זכה ליחס הבלינג-אפ שדיברנו עליו בעיצובים הציפורניים המאטים האחרונים לסתיו ולחורף. אבני החן השחורות על הרקע הלבן באמת בולטות, אבל אם רצית משהו עדין יותר, האבנים השחורות האלה על הרקע השחור באמת נותנות למראה הזה יתרון. בהחלט אחד שהתאהבנו בו – מה איתכם?

עיצוב ציפורניים בשחור -לבן מאט

מָקוֹר: @laquenailbar

18. ציפורני אומברה סגולות

לפני שתתחיל את מאני המאט שלך, הקפד להשתמש במסיר לכה לציפורניים כדי להיפטר מכל שאריות מהלק שלך בעבר. למה? כי לא תקבל גימור יפה אם יישארו דברים מהפעם האחרונה שעשית ציפורניים. לאחר מכן, העניקו לציפורניים ניקוי טוב וודא כי אינך משתמש בשמן או תחליב עבור הידיים או הציפורניים עד לאחר השלמת המאני. אתה גם לא יכול להשתמש במעיל בסיס עם גוונים מאט אלה. מסיבות ברורות!

מסמרים ארוכים לאומברה סגולה מט

מָקוֹר: @מסמרים

19. ציפורני ארונות ניטראליים מאט + אבני חן זהובות

אנו אוהבים את הרעיון של עיצובים אלה של ציפורניים מט לסתיו ולחורף, במיוחד עם הקו הפשוט של אבני חן המונחות במרכז הציפורן עצמה. זה רעיון ממש טוב למשהו אחר, במיוחד אם אתה רק רוצה לעשות משהו ממסמר תכונה אחד. מה אתה מרגיש לגבי הציפורן המנופדת לגמרי גם בזמן שאנחנו שם? זה הרבה ברק!

ציפורני ארונות ניטראליים מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @riyathai87

20. מאט & טיפ צרפתי מתכתי זהב

איזה רעיון מבריק! זהו מסמר מאט עם קצה מבריק, אך בניגוד למראה המט והבוהק שחקרנו קודם לכן, שני גוונים הוחלו במראה זה. יש את הטון העירום / ניטראלי פשוט כדי להתחיל את העניינים, וטיפי הזהב בעיצובים של שברון מחייבים את הכל לחיים.

עיצוב ציפורניים טיפ טיפוס מטאלי וזהב מתכתי

מָקוֹר: @chaunlegend